معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به 500 گرفتار در برف و یخبندان در محورهای مواصلاتی استان طی روز گذشته خبر داد و گفت: هنوز هم چند اکیپ هلال احمر در جاده‌های استان حضور دارند.
کد خبر: ۱۵۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 02 January 2016
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به 500 گرفتار در برف و یخبندان در محورهای مواصلاتی استان طی روز گذشته خبر داد  و گفت: هنوز هم چند اکیپ هلال احمر در جاده‌های استان حضور دارند.

جهانگیر پورحسن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به آغاز بارش برف در محورهای استان از ساعت یازده روز گذشته( یازدهم دی)، عنوان کرد: در این مدت به بیش از 200 خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردیم که حدود 500 سرنشین داشتند.

به گفته این مسئول، از این تعداد خودرو حدود 100 دستگاه در محورهای مواصلاتی منطقه اورامانات بودند.

وی ادامه داد: بیشترین مشکل را در محورهای اورامانات از سه‌راهی جوانرود تا پاوه و محور جوانرود به روانسر، "سرمیل" کرند، محوره اسلام‌آباد به کرمانشاه(گردنه مرصاد) و محور اسلام‌آباد به گیلانغرب(قلاجه) داشتیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تاکید کرد: شب گذشته برای چند ساعتی محور اسلام‌آباد به طول حدود 15 کیلومتر کاملا مسدود شد که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی و به در راه‌ماندگان امدادرسانی شد.

پورحسن افزود: هم اکنون هم چند اکیپ هلال احمر در نقاط مختلف راه‌های استان حضور دارند و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

وی از آمادگی کامل هلال احمر کرمانشاه برای فصل زمستان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح زمستانی ما از 23 آذر آغاز شده و تا 25 اسفند ادامه دارد.

به گفته این مسئول 18 پایگاه ثابت و سیار جاده‌ای و  15 پایگاه شهری در این طرح فعال هستند.

پورحسن با بیان اینکه 2500 نیروی داوطلب و نجاتگر تخصصی در این طرح مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: 37 دستگاه آمبولانس، 30 دستگاه خودرو کمک‌دار، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ... نیز آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر کرمانشاه به بالگرد و امدادهوایی نیز مجهز است، خاطرنشان کرد: در صورت نیاز به استان‌های همجواز و سایر استان‌های کشور نیز ارائه خدمات داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار