کد خبر: ۱۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷ 19 March 2015

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌ای استان البرز با بیان اینکه تا روز ۲۷ اسفندماه تعداد ۳۶ هزار و ۲۰۰ فقره بلیت پیش فروش شده است،گفت: تاکنون هزار و ۸۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام مسافران خدمات‌دهی کرده‌اند.

قاسم باقری با اشاره به اینکه میزان مسافرت‌های نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، اظهار داشت: تا امروز 26 هزار و 305 مسافر از استان البرز به سایر نقاط کشور اعزام شده‌اند.

به گزارش تسنیم وی با بیان اینکه تا روز گذشته هزار و 80 دستگاه اتوبوس برای اعزام این تعداد مسافر خدمات‌دهی کرده‌اند، افزود: تا روز 27 اسفند سال جاری تعداد 36 هزار و 200 فقره بلیت اتوبوس سفرهای نوروزی پیش‌فروش شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های البرز با بیان اینکه 28 درصد رشد پیش‌فروش‌ بلیت‌های اینترتی را در استان البرز برای سفرهای نوروزی نسبت به سال گذشته را شاهد بوده‌ایم، گفت: این امر بیانگر این است که مردم به خرید بلیت اینترنتی و پیش‌فروش تمایل بیشتری پیدا کرده‌اند.

باقری با بیان اینکه بلیت‌های رزرو شده تا 15 فروردین 94 تعداد 19 هزار و 889 فقره است، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت‌های نوروزی در روزهای آتی نیز اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه به طور میانگین هر روز حدود 400 دستگاه اتوبوس آماده اعزام و انتقال مسافران به نقاط مختلف کشور است، خاطرنشان کرد: در صورت افزایش در خواست مسافران برای سفر تعداد اتوبوس‌ها به 450 دستگاه در روز افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار