کد خبر: ۱۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴ 19 March 2015
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: نخبه‌پروری مسیر تحولات و توسعه را در شهرستان بیشتر می کند.
ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌های سال 94 شناسایی نخبگان در این شهرستان است که می‌تواند سیر تحولات اساسی در این شهرستان را هموار کند.
وی با بیان اینکه مسئولان باید شناسایی نخبگان را مهمترین اولویت خود قرار دهند افزود: باید با حمایت و ساماندهی نخبگان از استعدادهای آنان استفاده کرده و توسعه و پیشرفت شهر را بیش از پیش مدنظر قرار دهند.
این مسئول با اشاره به اینکه نخبه‌پروری یکی از راهکارهای اساسی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت است افزود: در شهرجدید هشتگرد به لحاظ مهاجرت هموطنان از کلان شهرها از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که می‌توانیم با استفاده از نخبگان مسیر تحول و پیشرفت را در شهرستان استان به خوبی به کار ببریم.
پالیزگیر گفت: وجود صنعت، گردشگری، معدن و کشاورزی چهار مولفه مهم در این شهرستان است که می‌تواند نقش بسیار تأثیرگذاری در توسعه و پیشرفت داشته باشد.

وی ادامه داد: این شهرستان با داشتن مرکز تولید بذرهای هیبریدی و مرکز لیزر کشور به عنوان یکی از شهرستان‌های مهم کشور محسوب می‌شود.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: وجود این مرکز مهم از خروج میلیاردها دلار ارز جلوگیری کرده و اشتغالزایی قابل توجهی نیز دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار