مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از مصرف یک میلیارد و ۴۱۱ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 03 January 2016

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از مصرف یک میلیارد و ۴۱۱ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه همدان خبر داد.

به گزارش مهر ،صادق فریدی گفت: آمار مصرف فراورده‌های نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره اعم از نیروگاهی و غیر نیروگاهی نسبت به مدت مشابه سال ۹۳، نیم درصد افزایش داشته است.

وی بابیان اینکه مصرف بنزین در این منطقه در بازه زمانی یادشده ۳۴۸میلیون لیتر بوده که در مقایسه با مصرف سال گذشته در همین بازه زمانی تغییر محسوسی نداشته است، گفت: در ۹ماه نخست سال جاری ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید در این منطقه مصرف‌شده که با توجه به مصرف ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر در سال ۹۳ شاهد کاهش ۱۰درصدی مصرف این فرآورده نسبت به مدت مشابه پارسال هستیم.

فریدی عنوان کرد: در این مدت نفت گاز مصرفی این منطقه نیز با ۴۶۲میلیون لیتر، نسبت به ۹ماهه سال گذشته دو درصد کاهش داشته است.

صادق فریدی درباره نفت کوره مصرفی این منطقه نیز عنوان کرد: در بخش غیر نیروگاهی ۲۰میلیون لیتر و در بخش نیروگاهی ۵۴۷ میلیون لیتر نفت کوره در منطقه همدان مصرف‌شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال، به ترتیب ۵۸ درصد کاهش و ۱۰درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی صرفه‌جوئی در مصرف حامل‌های انرژی به‌ویژه ذخایر محدود فسیلی را به نفع اقتصاد کشور و خانواده دانست و از اطمینان کامل درزمینهٔ تأمین و ذخیره‌سازی کافی سوخت زمستانی مردم استان همدان خبر داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار