رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: مراقب باشیم افراد فاقد صلاحیت و مخالف ولی فقیه وارد مجلس خبرگان نشوند.
کد خبر: ۱۵۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 04 January 2016

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: مراقب باشیم افراد فاقد صلاحیت و مخالف ولی فقیه وارد مجلس خبرگان نشوند.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام‌ جواد حیدری در جلسه کمیته قرآن و تشکل‌های دینی دهه فجر شهرستان همدان ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله النمر اظهار کرد: شهادت این عالم بزرگ در عربستان و بسیاری از شیعیان در نیجریه، بعد از فاجعه منا جسارت بزرگی از سوی تروریست‌ها علیه مسلمانان بود که دل ما را به درد آورد.

وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی در مقابل این فاجعه بزرگ عکس‌العمل نشان خواهند داد و دشمنان نیز از کرده خود پشیمان خواهند شد، گفت: امروز گروهک تروریستی داعش که در منطقه که علیه مسلمانان به پا خاسته است، دست‌پرورده تروریست‌ها به ویژه عربستان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه ترکیه به خاطر منافع مالی توسط عربستان تحریک می‌شود، خاطرنشان کرد: بهاییت و وهابیت ساخته انگلیس است و جامعه اهل تسنن این ننگ را به هیچ عنوان تحمل نخواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی‌‌های صورت گرفته در خصوص برگزاری برنامه‌های دهه فجر، افزود: مسئولیت کمیته قرآنی دهه فجر به عهده تبلیغات اسلامی است و امیدواریم با هم‌افزایی و هم‌اندیشی برنامه‌های در خور در این دهه برگزار کنیم.

حیدری با بیان اینکه دهه فجر امسال برای دوست و دشمن حساس است، گفت: دو انتخابات بزرگ مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش‌ رو داریم و باید به این موضوع در دهه فجر بپردازیم چراکه معاندین نظام برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ و دشمنان نیز برای آن دندان تیز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه باید دهه فجر و برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی باعث روشنگری در جامعه شود، خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان رهبری از اهمیت بسیاری برخوردار بوده چراکه اصل نظام است و باید مواظب بود کسانی که مخالفان ولایت فقیه هستند، وارد این مجموعه نشوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه برخی از افراد شاید با چینش افراد خود در مجلس خبرگان بخواهند به هدف خود برسند، افزود: این مجلس بسیار حائز اهمیت است و افراد فاقد صلاحیت نباید وارد آن شوند.

وی با بیان اینکه افتخار ما به داشتن مردمی‌ترین نظام است، افزود: در هیچ جای دنیا حکومت مردمی یافت نمی‌شود که 90 نفر مجتهد، عادل و منتخب مردم به کار رهبری نظارت داشته باشند.

حیدری تصریح کرد: امام (ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری تا به امروز تمام شرایط یک ولایت فقیه را داشته‌اند.

وی خواستار فعالیت مساجد و مجموعه‌های قرآنی در دهه فجر شد و افزود: باید در خیابان‌ها، بخش‌ها و دهستان‌ها ستاد مردمی دهه ایام‌الله فجر تشکیل شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه امیدواریم در روستاها نیز ستاد مردمی شکل گیرد و کسانی که دلسوز انقلاب هستند به برگزاری برنامه‌هایی همچون سخنرانی در خصوص تبیین و روشنگری بپردازند، گفت: برگزاری جشن مردمی، مسابقه کتابخوانی و تجلیل از فعالان قرآنی و فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که باید در این ایام مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بهار انقلاب ما دهه فجر است، افزود: امیدواریم برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام بر اساس نیازسنجی در کودکان و نوجوانان باشد و کانون‌های فرهنگی نیز توسط اداره ارشاد به اجرای برنامه‌های متنوع و در خور این گروه سنی بپردازند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار