عمران علی محمدی؛
نماینده ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، مهران و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح آخرین وضعیت طرح جامع ایثارگری در مجلس، از تشکیل 470 پرونده ایثارگری جدید در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۵۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰ 05 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، نماینده ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، مهران و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح آخرین وضعیت طرح جامع ایثارگری در مجلس، از تشکیل 470 پرونده ایثارگری جدید در استان ایلام خبر داد.
عمران علی محمدی به خبرنگار ایرنا گفت: طرح جامع ایثارگری مطالبه بسیاری از رزمندگان و ایثارگران استان ایلام است که در بدو ورود به مجلس در راستای احقاق حق رزمندگان و ایثارگران فعالیتی جدی پیگیر ان بوده به نحویکه هم اکنون طرح جامع ایثارگری تکمیل شده و آماده اقدام توسط دولت است.
وی در عین حال گفت: اجرای این طرح برای دولت به علت کم اعتباری و بی پولی سخت است ولی به مرور زمان این مشکلات حل خواهد شد.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه حدود 2هزار و 500 پرونده ایثارگری آماده پیگیری داریم، عنوان کرد: با پیگیری و همکاری بنیاد شهید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هم اکنون 470 پرونده برای افراد دارای سوابق ایثارگری و رزمندگی در استان ایلام تشکیل شده است.

علی محمدی ضمن اعلام این خبر که در طرح جامع ایثارگری پیش بینی شده که به جانبازان بیست درصد حقوق تعلق بگیرد افزود: به جانبازان 20 درصد شیمیایی، خدمات جانبازان 25 درصد تعلق بگیرد.
وی گفت: داشتن مدارک بالینی، بستری در بیمارستان و سوابق حضور در جبهه ها از مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده است که خیلی از رزمندگان با توجه به اینکه در زمان مجروحیت خود را سریع ترخیص کرده اند و اصولاً توجهی به گردآوری مدارک نداشته اند، پرونده هایشان ناقص است./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار