تا اطلاع ثانوی تهران پایتخت ایران نیست!
« تا اطلاع ثانوی تهران پایتخت ایران نیست! پایتخت کشور، شهری است که رهبر در آن نفس بکشد. خراسان پایتختیت مبارک! » این تازه ترین پیام صبح امروز بسیاری از مشهدی‌ها در شبکه های اجتماعیست که شوق دیدار یار را در حرم دلدار گواهی می‌دهد!
کد خبر: ۱۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 21 March 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی،پیام و پیامک تهران پایتخت نیست در میان انبوهی از پیامهای عیدانه به‌سرعت باز نشر می‌شود از سوی مشتاقانی که در عطش فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هستند تا ره بری نموده و دیگربار چشم انداز 94 را از حرم ولی نعمتمان، ترسيم کنند؛ چشم اندازي روشن براي سرزميني که خود را با حرم شمس الشموس تعريف مي کند و اولين برگ تقويمش نيز در اين حريم نوراني سبز مي شود.

امروز مشهد الرضا (ع) پایتخت دل‌های عاشق است وقتي زائر و مجاور، حرف به حرف مي شوند، کلمه مي شوند و پرشور و با همه شعور خود، شعار شادماني استقبال از مقام منيع ولايت سرمي دهند و بيعت خويش با آفتاب را امضايي هزارباره مي گذارند.

نرم نرمک بهار آمده است و اینک، چشم ها و دل ها متوجه مشهدالرضا(ع) است تا از کنار مضجع شريف و مطهر ثامن الحجج(ع)، رهبر و مقتداي ما نقشه راه کشور را ترسيم کنند و باز مجاوران و زائران رضوي نگین ولایت را عاشقانه دربر گیرند و بيعت تازه کنند ...
و امسال نیز همانند همان رسم دیرینه، شهر بهشت علاوه بر میزبانی زائران و مسافران و گردشگران نوروزی، میزبان مقام معظم رهبری است و بسیاری برای دیدارش به مشهد رهسپار شده‌اند تا با فرمایشات عالمانه ایشان عیدی خود را بگیرند و کوله‌بار سال 94 را با استواری، ایستادگی، صداقت، تلاش و پشتکار، صبر و شکیبایی تا پایان سال بر دوش ببندند.

جزئيات مراسم سخنراني رهبر معظم انقلاب در حرم رضوي

همانند سال هاي گذشته ميزباني از رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوي و مراسم سخنراني ايشان مهم ترين برنامه نوروزي آستان قدس رضوي است که با حضور مردم ولايت مدار مشهد و با هدف بيعت مجدد با ايشان و بهره گيري از فرمايش هاي معظم له برگزار خواهد شد. طبق برنامه پيش بيني شده، اين مراسم از ساعت 15 روز شنبه اول فروردين سال 94 در رواق امام خميني (ره) حرم مطهر رضوي آغاز مي شود و در ادامه مراسم سخنراني رهبرمعظم انقلاب انجام خواهد شد. در اين مراسم ذاکران اهل بيت(ع) «محمود کريمي» و «ميثم مطيعي» اجراي برنامه خواهند داشت و «صابرخراساني» شعرخواني خواهد کرد. تمامي صحن ها و رواق هاي حرم مطهر رضوي براي ميزباني از مردم ولايتمدار در مراسم سخنراني رهبر انقلاب آماده خواهد بود و 50 نمايشگر در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوي سخنراني ايشان را به طور زنده پخش خواهد کرد. علاوه بر اين، در رواق هاي دارالمرحمه و غدير اين سخنراني به طور همزمان براي زائران غيرايراني به 2 زبان عربي و اردو ترجمه خواهد شد. همچنين متن سخنراني نوروزي رهبرمعظم انقلاب در کمتر از 24 ساعت منتشر و توزيع خواهد شد و انتشار متن ترجمه شده آن به زبان هاي عربي، انگليسي، اردو وآذري نيز در کمترين زمان ممکن انجام می‌شود.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی از تمهید و تدارک تعداد ۲۵۰ اتوبوس در راستای انتقال و جابجایی شهروندان مشتاق شرکت در مراسم دیدار با مقام معظم رهبری خبر می‌دهد.

محمد حسن واحدی می‌افزاید: به همین منظور ۵۰۰ دستگاه تاکسی در خطوط اطراف حرم افزوده شده و ۱۰۰ دستگاه خودروی «ون» در اطراف حرم مطهر رضوی در قالب مسیرهای کوتاه و دربستی ساماندهی شده است.

گفتنی است در حال حاضر سیل مشتاقان و زائرانی که برای متبرک کردن اوقات بهاری و آغازین روز نوروزی خود با همنشینی با امام مهربانی ها و دیدار با رهبر در صحن های حرم رضوی از ساعاتی پیش آمده اند معابر خیابان های منتهی به حرم رضوی را با ازدحام مواجه نموده است.

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسين كريمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
واقعا يكي از نابترين لحظات زندگي ام بود زماني كه رهبري عزيزمون رو براي اولين بار ديدم
09351..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار