مدیر عامل شرکت گاز استان فارس از آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به روستاهای شهرستان اقلید در شمال و منطقه فسا رود در شرق استان فارس خبر داد .
کد خبر: ۱۵۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 05 January 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:هوشنگ محمدی مدیرعامل گاز استان فارس با بیان اینکه گازرسانی به مناطق سردسیر این استان اولویت اول شرکت گاز است اظهار داشت : گازرسانی به مناطق سردسیر از اهمیت خاصی برخوردار است و این شرکت اولویت کاری خود را گازرسانی به مناطق سردسیر استان قرار داده است.

وی گفت: در همین راستا بزودی عملیات اجرایی گازرسانی به مجموعه روستاهای شهرستان اقلید که شامل انگکبان، جدول نو، قدم آباد، شهرک اردعلی، الله آباد، شهرآشوب، شهر بالا، لاله گون، میانرود، شهرک میانرود، کناس علیا، کناس سفلی، رضاآباد، باغ نو، احمدآباد، نصرآباد، تخت چمن، دردانه، سیربانو، حاجی آباد، ده نو، شهرک زین الدین ، شهرک رحمت آباد و مهگان آغاز می شود و مردم این مناطق از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل گاز استان فارس همچنین در ادامه به تشریح جزئیات این طرح پرداخت و گفت: اجرای 161 هزار و 646 متر پروژه گازرسانی از نوع فولادی و پلی اتیلن به همراه تهیه، ساخت و نصب یک واحد تأسیسات کاهش فشار گاز از دیگر عملیاتی است که برای گازرسانی به این مناطق در نظر گرفته شده است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را 140 میلیارد ریال برآورد نمود و گفت: امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد گازرسانی به تمامی روستاهایی که قابلیت گازرسانی دارند را شاهد باشیم تا همه مردم از این نعمت الهی بهره مند گردند.

مهندس محمدی همچنین از گازرسانی به مجموعه روستاهای فسارود شهرستان داراب خبر داد و گفت : 27 روستای فسارود همزمان به شبکه گازرسانی کشور می پیوندد .

مدیرعامل گاز استان فارس با بیان این که در راستای طرح گازرسانی به نقاط محروم و کم توسعه یافته استان عملیات گازرسانی به 27 روستای بخش فسارود آغاز شده گفت : این روستاها شامل چاه بید ، بهادران ، فیض آباد ، دولت آباد ، کرسیاه ، زین آباد ، اعراب قنبری ، منصوریه ، حسین آباد ، اعراب چگینی ، رشیدآباد ، سلطان آباد ، حسن آباد ، مادوان ، منصورآباد ، چک گلابی ، مهرآباد مزیدی ، مربویه ، جونان ، کریم آباد ، شهرک فجر ، مهدی آباد ، اسماعیل آباد ، کوهگرد ، پاسخن ، هادی آباد و شمس آباد از توابع شهرستان داراب است .

به گفته وی اجرای این طرح 158 هزار و 439 متر پوژه گازرسانی به همراه تهیه، ساخت و نصب یک واحد تأسیسات کاهش فشار بهمراه داشته است .

مهندس محمدی هزینه این پروژه را 115 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این حجم هزینه برای گازرسانی به این مجموعه روستاها نشان از عزم دولت تدبیر و امید برای رفع محرومیت از مناطق محروم دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار