مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت:
در 9 ماه گذشته از سال جاری 110 میلیون و 286 هزار لیتر بنزین در این استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف این فرآورده چهار و نیم درصدبیشتر است.
کد خبر: ۱۵۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 06 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: در 9 ماه گذشته از سال جاری 110 میلیون و 286 هزار لیتر بنزین در این استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف این فرآورده چهار و نیم درصدبیشتر است.
علیرضا چاغروندی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به میزان مصرف فرآورده های نفتی در این استان اظهار کرد: در این مدت در مجموع 16 میلیون و 304 هزار لیتر نفت کوره (مازوت) نیز در استان مصرف شده که نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش داشته است.
وی میزان مصرف نفت سفید را در مدت یاد شده 14 میلیون و 984 هزار لیتر اعلام کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد کاهش یافته که مهمترین دلیل آن جایگزین شدن گاز بوده است.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام ادامه داد: در این مدت (9 ماهه) میزان 135 میلیون و 255 هزار لیتر نفت گاز توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش 8.5 درصدی برخوردار بوده است.
چاغروندی توسعه کارگاه های تولید کننده، اضافه شدن کار صنعتی، جاده سازی و تردد کامیون ها را از علل افزایش مصرف نفت گاز در این استان اعلام کرد.
44 جایگاه عرضه سوخت بنزین و 22 جایگاه عرضه گاز سی ان جی در سطح استان ایلام فعال است./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار