استقبال از انتخابات: تابناک خراسان جنوبی همراه با مردم، همگام با مسئولان ....
حجت الاسلام وحدانی نیا: زمانی که کاندیداها مشخص شدند با آنها جلسه‌ای خواهیم داشت تا موارد تخلفات قانونی را تشریح کنیم / چنانچه برخی، اتوبوسی مردم را در فلان روستا جابه جا کنند تا به نفع کاندیدای خاصی رای دهند، جلوی آنها را می گیریم/ براساس قانون، نشریات و روزنامه‌ها در 24 ساعت قبل از انتخابات نباید تبلیغاتی انجام دهند
کد خبر: ۱۵۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶ 06 January 2016

دبیر ستاد پیشگیری، رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخابات خراسان جنوبی گفت: مشکلاتی که ما در حال حاضر داریم تبلیغات انتخابات پیش از موعد است.

به گزارش تابناک، حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا، ظهر امروز در ستاد پیشگیری از تخلفات انتخابات استان با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند با حضور حداکثری مردم به کار می گیریم، گفت: در این دوره داوطلبین بسیار زیادی برای ورود به این عرصه ثبت نام کردند که حتی برخی در گام اولیه صلاحیت لازم را نداشتند.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای امنیتی در انتخابات کشور از اهداف دشمنان است، به سخنان مقام معظم رهبری در مورد انتخابات اشاره کرد و گفت: ایشان اشاره کرده‌اند چنانچه دقت نشود و فرد نالایقی وارد مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان شود مانند موریانه‌ای از درون تاثیر خود را می‌گذارد؛ به همین دلیل مشکلاتی که ما در حال حاضر داریم تبلیغات انتخابات پیش از موعد است.

دبیر ستاد پیشگیری، رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخابات خراسان جنوبی اظهارکرد: داوطلبان مجلس چناچنه بخواهند سیاه نمایی‌ها کنند و وعده و وعیدهای کاذب یا خارج از حیطه کاری خود به مردم بدهند و یا کارکنان دولت بخواهند در جهت حمایت یا تخریب کاندیدای خاصی، از اموال دولتی سوء استفاده‌ کنند با آن‌ها برخورد جدی می شود.

وحدانی نیا افزود: با توجه به استعلام کمیته حقوقی استانداری از تهران، براساس قانون، نشریات و روزنامه‌ها در 24 ساعت قبل از انتخابات نباید تبلیغاتی انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه صدا و سیما اطلاع رسانی مناسبی را برای آگاهی بخشی به مردم انجام دهند، گفت: مردم، چنانچه جایی تخلفی را می‌بینند اطلاع رسانی کنند.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخابات خراسان جنوبی گفت: زمانی که کاندیداها مشخص شدند جلسه‌ای با آن‌ها برگزار می شود تا موارد تخلفات را برایشان تشریح کنیم و چنانچه برخی، اتوبوسی مردم را در فلان روستا جابه جا کنند تا آن‌ها به نفع کاندیدای خاصی رای دهند، این موضوع تخلف خواهد بود و جلوی آن گرفته می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار