معاون استاندار قم:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: خدمت به زائران بارگاه کریمه اهل بیت (س) برای مسوولان استان افتخار بزرگی است و همه باید قدردان این نعمت باشیم.
کد خبر: ۱۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 22 March 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری ستاد تسهیلات زائران استان قم، حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی کمیته های دهگانه ستاد، اظهار کرد: تقارن تعطیلات نوروزی با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) باعث شده است تا حجم ورود مسافران به این شهر مقدس با رشد بسیاری مواجه شود.
وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا خدمات رسانی به زائران به بهترین نحو انجام شود، خاطر نشان کرد: مسوولان باید این اعتقاد را داشته باشند که در صورت رضایت مسافران از خدمات رسانی در استان قم، در ثواب زیارت آنها سهیم می شوند. 
وی با بیان اینکه متاسفانه هنوز در بحث اسکان مسافران نوروزی در قم با مشکل مواجه هستیم، افزود: طبق نظر اداره کل هواشناسی قم امشب هوا بارانی است و با توجه به نزدیک شدن به روز شهادت حضرت فاطمه (س) حجم مسافران افزایش می یابد و این امر می طلبد تا همه دستگاه ها امکانات خود را بسیج کنند تا زائری در فضای بارانی نماند و از نظر اسکان با مشکل مواجه نشود.
وی با بیان اینکه همه دستگاه های دولتی در خدمات رسانی به زائران و مسافران نوروزی با یکدیگر همدل شوند، خاطرنشان کرد: دستگاه های دولتی باید در این راستا خدمت به زائران را هدف خود قرار دهند و همه تلاششان را در این راستا بکار گیرند.
ستاد تسهیلات امور زائران استانداری قم در ساختمان فرمانداری قم واقع در خیابان شهید لواسانی (ساحلی)، استقرار یافته است و مسافران برای کسب آخرین خدمات و اخبار این ستاد می توانند به پایگاه اطلاع رسانی آن به نشانی http://qomsafar.ir مراجعه کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار