گزیده خطبه های نماز جمعه اصفهان؛
تابناک: اگر میدانید که کسی نادرست است و به او رای بدهید قطعا خیانت کرده‌اید باید در انتخابات به خط نگاه نشود بلکه باید به دین و ایمان فرد توجه گردد.
کد خبر: ۱۶۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 08 January 2016
به گزارش تابناک اصفهان، گزیده خطبه های نماز جمعه شهر اصفهان به امامت آیت الله طباطبائی نژاد که بیشتر حول محور انتخابات پیش رو و فرمایشات رهبری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور بود به نقل از خبرگزاری های ایسنا، فارس و تسنیم در ذیل می آید:

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: آنهایی که مردم را دلواپس می‌کنند و حرف از نامطمئن بودن می‌زنند معلوم نیست چه مرضی دارند. تمام انتخابات در این کشور درست انجام شده و همواره تلاش شده تا در گردونه انتخابات افراد ناشایست وارد نشوند و حق مردم پایمال نگردد.

امام جمعه اصفهان به انتخابات 88 اشاره کرد و گفت: در آن انتخابات 40 میلیون نفر پای صندوق های رای رفتند، اما یک عده که غرض آشوب داشتند اعلام تقلب کردند، شاید تقلب در یکی دو شعبه به وجود بیاید ولی نمی شود که کل انتخابات را باطل اعلام کرد.

طباطبایی نژاد تاکید کرد: عده ای که 700 رای داشتند و شب خواب نما شدند و یا مثل اصحاب کف بلند شدند و فکر کردند تغییراتی عظیم ایجاد شده اینها تصور آشوب داشتند این درحالی بود که با 700 رای چیزی جابجا نمی شد.

وی تصریح کرد: خدا گواه است بهترین انتخابات دنیا در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود، اما همواره باید مراقب فتنه و فتنه‌گر بود. مردم با کمال آزادی در انتخابات پیش رو به هرکسی که می خواهند رای بدهند، اما همه باید دقت کنیم که نفوذی به مجلس خبرگان و شورای اسلامی نفرستیم.

امام جمعه اصفهان گفت: اگر میدانید که کسی نادرست است و به او رای بدهید قطعا خیانت کرده‌اید باید در انتخابات به خط نگاه نشود بلکه باید به دین و ایمان فرد توجه گردد مردم با وضو رای بدهند چراکه رای دادن در جمهوری اسلامی یک عبادت است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد  با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با ائمه جمعه سراسر کشور مطرح کرد: رهبری فرمودند نماز جمعه قرارگاه هدایت، بصیرت و تقوا است و دشمن در مقابل ما در حال جنگ فرهنگی است و نمازهای جمعه باید در مقابل قرارگاه دشمن بایستد و مردم را بیدار کند و نفوذ دشمن را در کشور و فکر مسئولان برای مردم تبیین کند.

وی در ادامه بیان کرد: رهبری فرمودند انتخابات نعمت بزرگی برای کشور است و ما برکات این انتخابات را می‌بینیم و انتخابات باید ضامن حق‌الناس باشد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به فتنه 88 تصریح کرد: فتنه‌گران در سال 88 به‌دنبال ایجاد آشوب در انتخابات و کشور بودند و هم‌اکنون نیز مسئولان انتخاباتی باید مواظب نفوذ فتنه‌گران باشند.

وی با بیان اینکه سالم‌ترین و بهترین انتخابات همواره در ایران برگزار می‌شود، گفت: برخی عنوان می‌کنند فتنه‌ای سخت‌تر از سال 88 در پیش‌رو است، اما این‌گونه نیست و مردم و مسئولان باید مراقب نفوذ فتنه‌گران باشند تا مردم داوطلبان موردپسند و اقبال خود را انتخاب و روانه مجلس کنند.

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد همچنین بخش پایانی سخنانش با اشاره به جنایات آل‌سعود ضمن محکومیت اعدام‌ آیت‌الله نمر شیخ نمر، گفت: آل‌سعود با نام اسلام خنجر به اسلام می‌زند و از طرف کفار و دشمنان اسلام، با سوریه، بحرین و یمن می‌جنگد و امیدواریم ظلمی را که انجام می‌دهند سبب نابودی خودشان شود.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار