تابناک: جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر ‌اصفهان از استقرار ۱۲۴ هزار و ۹۱ نفر در محل‌های اسکان این ستاد در شب گذشته خبر داد و گفت: میزان مسافران نوروزی در سه روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۹۳ رشد ۲۲ درصدی داشته است.
کد خبر: ۱۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳ 23 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایمنا امحسن رنجبر اظهار داشت: شب گذشته 124 هزار و 91 نفر در مکان‌های اسکان آموزش و پرورش،منازل استیجاری ، هتل‌ها و مهمانپذیرها،خوابگاه‌های دانشجویی و فرهنگسراها و باغ فدک مستقر شدند.

وی تاکید کرد: اولویت نخست اسکان مسافران هتل‌ها و مهمان‌پذیرها سپس مدارس، منازل استیجاری، خوابگاه‌ها، فرهنگسراها و در نهایت باغ فدک است.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به این که از 28 اسفند 93 تا یک فروردین ماه امسال،202 هزارو 97 نفر شب خواب در محل‌های تعیین شده اسکان یافتند، بیان کرد: میزان گردشگران در سه روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال 93 رشد 22 درصدی داشته است.

وی با بیان این که در شب گذشته در باغ فدک به عنوان تنها مکان روباز 8 هزر و 115 نفر اسکان یافتند، گفت: تعداد اسکان مسافران در باغ فدک در شب گذشته نسبت به مشابه سال 93 بیش از 2 هزار نفر کاهش یافته است.

رنجبر با اشاره به روان بودن معابر و هسته مرکزی شهر با توجه به ورود مسافر به اصفهان تصریح کرد: توزیع مناسب و مدیریت صحیح از محل‌های هدایت و اسکان ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان از تمرکز مسافر در یک نقطه از شهر کاهش یافته و خوشبختانه با این مدیریت از حجم ترافیک در سطح شهر کاهش یافته است به طوری که توزیع مسافر و گردشگر در مناطق 15 گانه به نحو مطلوبی صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار