رئیس اداره گاز شهرستان گلپایگان:
تابناک: رئیس اداره گاز شهرستان گلپایگان گفت: 37 هزار مشترک در سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 54 روستای شهرستان گلپایگان از نعمت گاز برخوردار هستند.
کد خبر: ۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱ 29 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس سیدرضا میرهندی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 37 هزار مشترک در سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 54 روستای شهرستان گلپایگان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه با تدابیر اندیشیده شده در فصل سرما با مشکل افت فشار گاز در گلپایگان مواجه نبودیم، تصریح کرد: در شهرستان گلپایگان مشترک پرمصرف گاز نداریم و در مصارف خانگی اگر مشترکان افزایش مصرف گاز داشته باشند نرخ گاز بهای آنها به صورت پلکانی و بر ‌اساس جدول تعریف شده در قبوض گاز محاسبه می‌شود.

رئیس اداره گاز شهرستان گلپایگان به افزایش گازبها پرداخت و افزود: افزایش گازبها 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرد و این افزایش قیمت از ابتدای امسال اعمال شده است.

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی گلپایگان در مجموعه صنعتی سایپا، فاز نخست شهرک صنعتی و سایت صنعتی سعید‌آباد مستقر هستند، بیان کرد: تمام واحدهای صنعتی از نعمت گاز برخوردار هستند.

میرهندی از طراحی شبکه‌گذاری فاز دوم شهرک صنعتی گلپایگان خبر داد و گفت: طراحی شبکه‌گذاری فاز دوم شهرک صنعتی گلپایگان در دست اقدام است و در سال آینده اجرایی می‌شود.

وی اظهار کرد: 880 کیلومتر شبکه‌گذاری فلزی و پلی‌اتیلن در شهرستان گلپایگان تاکنون انجام شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان گلپایگان با اشاره به طرح گازرسانی مسکن مهر گلپایگان بیان کرد: پس از طراحی شبکه‌گذاری صورت گرفت و قبل از تکمیل پروژه‌های ساختمانی طرح گازرسانی در مسکن مهر ‌انجام شد.

وی افزود: ساختمان اداری اداره گاز گلشهر از 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

میرهندی با بیان اینکه در ماه‌های پرمصرف سال حدود 25 میلیون متر مکعب گاز در شهرستان گلپایگان مصرف می‌شود، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی بیشتری باید در زمینه صرفه‌جویی و مصرف بهینه گاز انجام شود تا همه مردم بتوانند از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار