شهردار اصفهان خبر داد
تابناک: شهردار اصفهان گفت: همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کلان‌شهرها، 23 و 24 دی ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۶۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 10 January 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مهدی جمالی‌نژاد با تاکید بر لزوم تقویت روابط علمی و اقتصادی در عرصه بین‌الملل و ارتباط شهر اصفهان با خواهرخوانده‌های خود اظهار کرد: همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کلان شهر اصفهان یکی از برنامه‌هایی است که در هفته جاری برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در شرایطی که فصل جدیدی در روابط جمهوری اسلامی ایران گشوده شده، شهرداری اصفهان این فرصت را مغتنم دانسته و توانسته به عنوان نخستین کلان‌شهر کشور نسبت به برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کلان‌شهرها به ویژه کلان‌شهر خلاق اصفهان در روزهای 23 و 24 دی ماه اقدام کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ظرفیت‌هایی که در این همایش به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود در چهار محور گردشگری، حمل و نقل عمومی، مجموعه‌های تجاری، اداری، فرهنگی، ورزشی و مسکونی است، خاطر نشان کرد: این همایش در حوزه‌ انرژی‌های تجدیدپذیر، صنایع دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین شهری به بحث و بررسی می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه شهر اصفهان به شبکه شهرهای خلاق جهان پیوسته است اذعان داشت: سعی داریم نگاهی که به این همایش می‌شود نگاهی نوآورانه و خلاقانه باشد چراکه شهر خلاق فضایی است که در آن فعالیت‌های نو انجام می‌شود و مسئولان شهری همیشه خدمات خود را به نوین‌ترین شیوه ارائه می‌دهند.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: شهرداری اصفهان با پایبندی به ارزش‌های اسلامی، ایرانی و انقلابی خود با برخورداری از مشارکت‌ها، پشتوانه مردمی و بهره‌گیری بهینه از منابع موجود با رویکرد یک مدیریت کارآمد، اثربخش و مبتنی بر دانایی سعی بر جذب بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی داشته است.

وی ادامه داد: بدیهی است که افزایش سرمایه‌گذاری گسترده در جهت توسعه تاسیسات زیربنایی شهر از جمله گسترش معابر ارتباطی خیابان‌‌ها، ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح، ساخت هتل‌ها، پارک‌ها و فضاهای فرهنگی و ورزشی، بهبود حمل و نقل درون شهری و به کارگیری فناوری‌های نوین در خدمت‌رسانی مطلوب‌تر شهروندان در همین راستا است.

شهردار اصفهان گفت: اولویت بسیاری از پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان، پروژه‌هایی است که در اطلس نیازمندی‌های شهروندان اصفهانی مشخص شده است و سعی داشته‌ایم تا استقرار نظام پذیرش اجتماعی و فرهنگی شهروندان را در پروژه‌های مشارکتی لحاظ کنیم و با همین رویکرد سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در آینده‌ای نزدیک جذب کنیم.

وی با بیان اینکه در این همایش علاوه بر برنامه‌های افتتاحیه، پنل‌های گردشگری، مجموعه‌های چندمنظوره، حمل و نقل عمومی، انرژی‌های نو و فناوری‌های دانش‌بنیان ارائه خواهد شد، اضافه کرد: وزیر امور اقتصاد و دارایی کشور، مشاوران اقتصادی رئیس جمهور و نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از جمله مهمانان حاضر در این همایش هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار