اداره کل منابع طبیعی و دانشگاه هرمزگان در راستای گسترش همکاری های علمی و پژوهشی و ایجاد ارتباط موثر و فعال در زمینه آموزشی و انجام طرح های مطالعاتی ترویجی و همکاری متقابل تفاهم نامه امضا کردند.
کد خبر: ۱۶۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 10 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان در مراسم امضاء این تفاهم نامه گفت: این اقدام با هدف همکاری در تمام زمینه های علمی، تحقیقاتی، آموزشی ، ترویجی و فناوری با در نظر گرفتن تمام امکانات دو طرف و استفاده از ظرفیت کارگاه ها، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص انجام شده است.

امید ذاکری بیان داشت: ارایه خدمات علمی و آزمایشگاهی مورد نیاز دو طرف، جذب طرح های تحقیقاتی از سازمان های اجرایی و تدوین طرح مشترک با استفاده از امکانات طرفین و همکاری در ارایه داده های مورد نیاز تحقیقاتی در پایان نامه های دانشجویی و پروژه های مشترک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

وی با تاکید بر اولویت قرار دادن انجام پروژه های تحقیقاتی پیشنهادی این اداره کل به وسیله دانشگاه هرمزگان ابراز امیدواری کرد: این دانشگاه با هدایت پایان نامه های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بر اساس اولویت های این اداره کل نقش موثری برای کمک به اهداف منابع طبیعی استان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: دو موضوع بیابان و جنگل های حرا که در این تفاهم نامه به آنها به طور ویژه پرداخته شده از زمینه های بالقوه برای کار مشترک علمی تحقیقاتی و اجرایی است.

رییس دانشگاه هرمزگان نیز در خصوص این تفاهم نامه گفت: ارتباط دانشگاه و دستگاه های اجرایی امروزه ضرورتی غیر قابل انکار است .

علی اکبر شیخی با اشاره به رشته های مرتبط با حوزه عمل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در این دانشگاه، وجود هیات علمی توانمند را از ظرفیت ها و فرصت های موجود برشمرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار