کد خبر: ۱۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 23 March 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از تسنیم ،علی اکبر نجیب‌زاده فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اماکن تاریخی شهرستان لارستان اظهار داشت: لارستان با پیشینه تاریخی خود در بین شهرستان های تاریخی کشور دارای عنوان است.

وی در مورد بازارهای لار تصریح کرد: جلساتی با اصناف مختلف گرفته شده است و قرار است در ایام نوروز ساعات بیشتری را برای خدمت به مهمانان نورزی فعالیت داشته باشند.

فرماندار ویژه لارستان بیان کرد: اماکن تاریخی شهرستان لارستان نیز آماده بازدید مهمانان نوروزی و شهروندان لارستانی است.

وی در مورد برگزاری تور گردشگری لارستان نیز افزود: تورهای گردشگری لارستان نیز در ایام نوروز با همکاری تشکل های مردمی و به صورت خودجوش برنامه بازدید از اماکن تاریخی و بکر طبیعی لارستان را دارند.

نجیب زاده با بیان اینکه شهر لار روزانه ظرفیت اسکان 5 هزار مسافر را دارد تصریح کرد: 153 کلاس درس در این شهرستان آماده اسکان مهمانان نوروزی است و توان اسکان 13 هزار نفر را دارد.

معاون استاندار در مورد آمادگی واحدهای نظارتی بر بازار هم گفت: اکیپ های نظارتی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف لار به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی است.

فرماندار ویژه لارستان از آمادگی اورژانس لارستان خبر داد و بیان کرد: تمام تیم های اورژانس جاده ای در مقررهای خود مستقر هستند.

معاون استاندار درباره تمهیدات هلال احمر در ایام نوروز اظهار داشت: در ایام نوروز اکیپ هوایی هلال احمر فارس به کمک اکیپ‌های جاده‌ای می آیند.

برچسب ها: لار ، مسافرت ، اسکان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار