معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: استان یزد رتبه نخست کشور در طرح «تربیت حافظان قرآن کریم» را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۶۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 10 January 2016

به گزارش تابناک یزد،محمود میرجلیلی اظهار کرد: در آخرین گزارش معاونت فرهنگی اجتماعی که در نشست مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ارائه شد، استان یزد بالاترین امتیاز را در طرح تربیت حافظان قرآن کریم به خود اختصاص داد.


وی ادامه داد: همچنین معاونت فرهنگی سازمان اوقاف کشور در کلیه استان‌ها راستی آزمایی‌هایی را از مربیان و قرآن‌آموزان در خصوص کیفیت برگزاری دوره‌ها انجام داده که در این ارزیابی استان یزد رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.  

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد افزود: استان‌های خراسان شمالی، کرمانشاه و قم پس از یزد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

میرجلیلی گفت: همچنین در نشست یک روزه مدیران کل  استان‌ها، رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه از حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد به خاطر تلاش‌های ارزنده در اجرای امینانه نیات واقفین در ویژه برنامه‌های خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در سال 94 با اهدا لوح تقدیر تجلیل نمود.

یادآوری می‌شود طرح تربیت حافظان قرآن کریم از سال 91 در استان آغاز شد و تاکنون اطلاعات 17 هزار و 500 نفر در سامانه جامع اطلاعات موقوفات وارد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار