کد خبر: ۱۶۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 10 January 2016


در اولین جشنواره استانی تئاتر فجر هنرمندان و مسئولان شرکت کننده در مراسم افتتاحیه با حضور در بیمارستان و عیادت از «داود فتحعلی بیگی» به پیشکسوت تئاتر سنتی ایران ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته مراسم افتتاح سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در استان البرز با عیادت و کسب رخصت از دکتر داوود فتحعلی بیگی در روز شنبه ۱۹ دی ماه برگزار شد.

مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایش وزارت ارشاد، سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل ارشاد اسلامی استان البرز، سعید اسدی دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر و مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی، مدیر امور استان های اداره کل هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان و مسئولان تئاتر کرج با حضور در بیمارستانی که دکتر داوود فتحعلی بیگی برای جراحی قلب در آن بستری است از این هنرمند تئاتر آیینی و سنتی کشور عیادت کرده و برای آغاز جشنواره رخصت خواستند.

در این ملاقات یکی از هنرمندان تئاتر کرج کلاه نقش سیاه را به طور نمادین از داوود فتحعلی بیگی تحویل گرفته و بر سر گذاشت تا رخصتی بر آغاز پنج روز اجراهای جشنواره تئاتر فجر در این استان باشد.

داوود فتحعلی بیگی که پس از جراحی قلب باز در بخش مراقبت های ویژه بستری است با آرزوی توفیق برای تمامی هنرمندان، از برگزاری جشنواره فجر در کرج ابراز خرسندی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار