دکتر حسین اکبرپور دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت وحسابداری در ایران، با اشاره به استقبال گسترده پژوهشگران و محققان نسبت به ارایه مقالات تاکید کرد سطح علمی دانشگاهیان در ایران تحسین برانگیز است.
کد خبر: ۱۶۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 10 January 2016
این عضو هیات علمی دانشگاه تصریح کرد، طی تفاهمنامه‌ای  رسمی  موسسه علمی و بین‌المللی سیویلیکا CIVILICA با دانشگاه جامع علمی کاربردی و نیز موسسه پژوهشی البرز با محورهای پژوهشی مدیریت با داوری شخصیت‌های علمی بین‌المللی و اساتید برجسته برگزار می‌شود و طبق توافقنامه و با حمایت رسمی سیویلیکا چاپ مقالات پذیرفته شده، در پایگاه علمی مرجع دانش سیویلیکا ونیز کنسرسیوم محتوی ملی نمایه خواهد شد و مضاعفا‌، چاپ این مقالات در برجسته‌ترین ژورنال های علمی دنیا شاملISI و ISC فراهم می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد، محورهای پژوهش، جز کتب معتبرو جامع ، مطابق با سرفصل‌های وزارت علوم بوده و بدون تردید، این مقالات پذیرفته شده برای آزمون‌های تحصیلات تکمیلی موثر و مفید می‌باشد.

دبیر اجرایی این کنفرانس با بیان اینکه از بین مقالات فراوان دریافت شده تاکنون 1080 مقالات پذیرفته شده است خاطر نشان کرد، پژوهشگرانی که مقالات آنان حائز پذیرش شدند از امتیازات علمی ارایه مقالات کنفرانس و دریافت گواهی کنفرانس برخوردار خواهند شد و در همه گواهینامه‌های پذیرش مقالات و گواهینامه‌های ارایه شده، آرم و لوگوی سیویلیکا درج خواهد شد.

دکتر اکبرپور آخرین زمان دریافت مقالات را 24 دیماه عنوان کرد و افزود: جهت رفع حال محققان دریافت مقالات بصورت اینترنتی صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار