شهرداری منطقه 3 تهران طی طرحی با عنوان " هوای من رو داشته باش " و جذب مشارکت یک شرکت تولید کننده ، دستگاههای تصفیه ی هوا را به بخش های مختلف بیمارستان فوق تخصصی کودکان مفید اهدا کرد.
کد خبر: ۱۶۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 11 January 2016
جمعی از مدیران این منطقه به همراه نمایندگان "شرکت گلدایران " به عیادت کودکان بیمار رفتند و درطی اجرای برنامه های مسئولیت اجتماعی شرکتی،تعداد 4 دستگاه تصفیه هوا را به بخش های مختلف بیمارستان فوق تخصصی کودکان مفید کردند .

دستگاه های اهدایی دارای ویژگی تصفیه هوا از نظر باکتری، ویروس و گردو غبار بوده و دارای رطوبت ساز هستند که بخش مددکاری بیمارستان مفید ضمن انجام هماهنگی های لازم، دستگاه های اهدایی را بر اساس میزان نیاز به بخش های لنفولوژی، گوارش و ICU اهداء کردند.

مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه هدف از اجرای این طرح را ترویج مسئولیت پذیری شرکتی در بخش های دولتی و غیردولتی و بهبود فضاهای درمانی ویژه کودکان و در نهایت گسترش روحیه مشارکتی و کارگروهی بین بخشی عنوان کرد.

پیرهادی خاطر نشان کرد: مسئولیت پذیری اجتماعی چهارچوبی اخلاقی برای هر فرد یا سازمان است ، تا با حساسیت در مورد مسایل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و محیط زیستی رفتار کند تا تلاش برای انجام مسئولیت اجتماعی به افراد، سازمان ها و دولت ها کمک می نماید تا نقش و تاثیر مثبتی در توسعه یک جامعه داشته باشند.

سید مصطفی موسوی رئیس اداره ی آسیب های اجتماعی نیز با اشاره به اینکه طرح مسئولیت شرکتی در سال جاری با مشارکت شرکت آرایشی و بهداشتی "سینره" نیز اجرا شده است تصریح کرد: همزمان با روز جهانی مبارزه با سرطان سینه کارگاه آموزشی ویژه بانوان در بوستان بهشت مادران برپا شده است .

وی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح علاوه بر جذب مشارکت های مردمی موجب صرفه جویی در هزینه های شهرداری می شود افزود: از سوی دیگر در نظر است با مشارکت شرکت "میهن" و به منظور پیشگیری از مضرات آلودگی هوا توزیع شیر بین شهروندان شرکت کننده در ورزش صبحگاهی بوستان ملت انجام شود.

در مراسم اهدای دستگاهها ، مرکز خدمات اجتماعی منطقه 3 با همکاری بیمارستان مفید، جلسه ای برگزار کرد و نمایندگان سازمان های مشارکت کننده طرح در این جلسه حضور یافتند که هدف از برگزاری برنامه آشنایی، ایجاد زنجیره ارتباطی و تعامل موثر بین مشارکت کنندگان بوده است ضمن اینکه همچنین در این جلسه گفتگو پیرامون همکاری های آتی صورت گرفت.

لازم به ذکر است در این جلسه دکتر بدخشان مدیر بیمارستان مفید، دکتر مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه3 ، رسولی مدیر روابط عمومی و بازاریابی شرکت تهویه گلدیران و دکتر اوالی مدیر امور مشارکت های سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی و سید مصطفی موسوی رئیس اداره ی آسیب های اجتماعی منطقه نیز حضورداشتند و ضمن تشکر و تقدیر از مشارکت کنندگان ، جهت ادامه و توسعه فعالیت هایی از این قبیل اعلام همکاری و حمایت کردند.

در همین راستا معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 اقدام به مذاکره، برنامه ریزی و اجرای طرح مسئولیت اجتماعی شرکتی با عنوان "هوای منو داشته باش" نمود که مشارکت کنندگان در این طرح را مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 3، شرکت تهویه گلدایران، بیمارستان تخصصی کودکان مفید و سازمان مردم نهاد شهر امید پارس تشکیل دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار