رئیس سازمان بسیج سازندگی همدان گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات در طرح‌های اقتصاد مقاومتی در همدان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۶۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 13 January 2016

رئیس سازمان بسیج سازندگی همدان گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات در طرح‌های اقتصاد مقاومتی در همدان پرداخت شده است.

به گزارش تسنیم ،شهرام صادقی اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت اجرایی‌شدن اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی حمایت از طرح‌های کوچک زودبازده و مشاغل خانگی را در قالب اقتصاد مقاومتی در دستور کار خود قرار داده است.

وی بیان کرد: فعالیت‌های بسیج سازندگی به 3 بخش اقتصاد مقاومتی، اردوهای جهادی و خدمات رسانی و پروژه‌های عمرانی تقسیم می‌شود که در زمینه اقتصاد مقاومتی فعالیت در دو بخش ارائه تسهیلات جهت راه‌اندازی طرح‌های کوچک و مشاغل خانگی و کمک به اشتغالزایی و در بخش دیگر در زمینه صنایع تبدیلی انجام می‌شود.

صادقی گفت: از ابتدای سال تاکنون به600 نفر در استان وام با نرخ کارمزد 16درصد پرداخته شده است که در حمایت از عرصه‌های مرغ بومی، بلدرچین، تولید قارچ ، دام سبک و سنگین، پرورش آبزیان، بوقلمون، کبک، شترمرغ، زنبورعسل، گیاهان دارویی وغیره بوده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی همدان عنوان کرد: در طرح‌های اقتصاد مقاومتی در 9 ماهه امسال 10 میلیارد تومان تسهلیات پرداخت شده است.

صادقی تصریح کرد: طبق هدف‌گذاری که داریم، امسال تعداد 1500 واحد تولیدی در همدان با حمایت بسیج سازندگی راه‌اندازی می‌شود که این تعداد واحد تولیدی در زمینه آموزش، ارائه مشاوره، ارائه تسهیلات و تأمین بازار فروش انجام می‌گیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار