مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه 19 درصد دانش آموزان محصل استان در حوزه غیرانتفاعی است، گفت: این میانگین در سطح کشوری 12.5 درصد است و از این حیث استان ما جایگاه مناسبی دارد.
کد خبر: ۱۶۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 14 January 2016
به گزارش تابناک تبریز از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی، محمدجعفر پاشایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در حوزه غیرانتفاعی استان ضمن وجود توفیقات بسیار برخی نارسایی‌هایی نیز وجود دارد که امید است با تشکیل این جلسات و بازدید از مدارس و تهیه یک نظام جامع مدارس غیرانتفاعی و آموزشگاه‌های استان این نارسایی‌ها برطرف شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه 19 درصد دانش آموزان محصل استان در حوزه غیرانتفاعی است، یادآور شد: این میانگین در سطح کشوری 12.5 درصد است و از این حیث استان ما جایگاه مناسبی دارد.

وی با بیان اینکه 5 هزار نفر در مدارس غیرانتفاعی استان اشتغال دارند، این مدارس را در اشتغال زایی استان نیز موثر دانست.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان در بخش دیگری از سخنانش در حوزه جذب مشارکت گفت: آموزش و پرورش به تنهایی و بدون مشارکت‌های افراد و گروه‌های دیگر قادر به انجام رسالت خود نیست و در این راستا 22 تفاهم‌نامه با نهادها و سازمان‌های استانی منعقد شده است.

پاشایی در ادامه با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: نخستین و ساختارمندترین مرجع تصمیم‌گیری در آموزش و پرورش همان شوراهای آموزش و پرورش است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار