حجت الاسلام رضایی: امام علی (علیه السلام) می‌فرماید "امواج فتنه را با کشتی نجات پیروی از ولایت فقیه بشکنید" / امروزه به دلیل کم توجهی به اهداف بلند امام خمینی(ره) و رهبری و شهدا برخی سعی دارند رژیم شاه را با تمام خیانت هایی که در حق ملت کرده مطهر جلوه دهند/ عربستان جلاد مردم خود و مسلمانان شده است و از دستوارات آمریکا که خواهان ایجاد جنگ در منطقه است پیروی می‌کند
کد خبر: ۱۶۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 16 January 2016

به گزارش تابناک، حجت الاسلام علی رضایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سالروز ولادت امام حسن عسکری علیه السلام، گفت: امام حسن عسکری(ع) فرمودند" کسی که نسبت به انسان‌ها و شخصیت مردم تقوا پیشه نکند و حریم را نگه ندارد و نسبت به جان، مال، آبرو و شخصیت مردم با تقوا نباشد نمی‌تواند تقوای الهی داشته باشد".

وی با اشاره به 26 دی ماه سالروز فرار شاه معدوم از ایران در سال 57، ادامه داد: امروزه به دلیل کم توجهی به اهداف بلند امام خمینی(ره) و رهبری و شهدا برخی سعی دارند رژیم شاه را با تمام خیانت هایی که در حق ملت کرده مطهر جلوه دهند.

امام جمعه بیرجند بر ادامه راه امام و شهدا تاکید کرد و افزود: امنیت امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا و رهبری امام خمینی(ره) است و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و به ارزانی از دست ندهیم.

حجت الاسلام رضایی در بخشی دیگر از سخنان خود به ورود غیرقانونی دو فروند قایق آمریکایی به آب‌های خلیج فارس اشاره کرد و ادامه داد: بعد از بازداشت نیروهای آمریکایی با آنان با عطوفت و مهربانی برخورد شد که این نشان از ابهت و بزرگی ایران اسلامی است.

وی گفت: عربستان جلاد مردم خود و مسلمانان شده است و از دستوارات آمریکا که خواهان ایجاد جنگ در منطقه است پیروی می‌کند و باید با نهایت قدرت در برابر استکبار ایستادگی کنیم و جهان را از وجود هر مستکبری پاک کنیم تا صلح و آرامش در جامعه حکم فرما شود.

امام جمعه بیرجند در ادامه سخنان خود به دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: امام علی (علیه السلام) می‌فرماید: "امواج فتنه را با کشتی نجات پیروی از ولایت فقیه بشکنید".

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار