مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: از 28 اسفندماه 93 تا چهارم فروردین ماه جاری بیش از یک میلیون نفر شب مسافر نوروزی در مراکز اقامتی این استان اسکان یافتند.
کد خبر: ۱۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 25 March 2015
به گزارش تابناک فارس و به نقل از ایرنا،مصیب امیری افزود: این مسافران در واحدهای اقامتی استان فارس شامل هتل، هتل آپارتمان، خانه مسافر، چادرهای مسافرتی، سالن های ورزشی، کلاس های مدارس و خانه های استیجاری اسکان داده شدند

وی اضافه کرد: امسال با تمهیدات ایجاد شده میزان نفر شب اقامت در استان فارس نسبت به سال گذشته افزایش داشته و ظرفیت استان فارس در این بخش به 550 هزار نفر شب رسیده است.

امیری اظهارداشت: تعداد 50 هتل، 13 هتل آپارتمان و 135 مهمانپذیر به مسافران و گردشگران استان فارس در ایام مختلف از جمله نوروز خدمات دهی می کنند.

وی اضافه کرد: به منظور ارایه خدمات بهتر به مسافران نوروزی استان فارس ظرفیت مراکز اقامتی استان در این مدت افزایش مطلوبی داشته به طوری که در هتل ها برای هفتهزار و 500 نفر، در مهمانپذیرها برای 15 هزار و 500 نفر و در هتل آپارتمان ها برای یکهزار و 400 نفر ظرفیت اقامت ایجاد شده است.

او ادامه داد: همچنین امسال علاوه بر مراکز اقامتی در استان، یکهزار و 200 خانه استیجاری برای میهمانان نوروزی استان شناسایی و ساماندهی شدند که اطلاعات این خانه ها در مبادی ورودی شهرها در اختیار مسافران قرار می گیرد.
برچسب ها: نوروز ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار