کد خبر: ۱۶۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 19 January 2016
تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی حدود ۴۰ روز دیگر باقی مانده است اما این انتخابات از هم اکنون تحت تاثیر ردصلاحیت های گسترده اصلاح طلبان قرار گرفته است.

به گزارش «بویر نیوز»، با توجه به اینکه در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا همه چهره های اصلاح طلب ردصلاحیت شده اند، رای این جریان میان سایر کاندیداها تقسیم خواهد شد و البته آرا خاموش بخشی از رای این جریان را در برخواهد گرفت.

از آنجا که قبل از ثبت نام کاندیداها سیدباقر موسوی رسما اعلام حضور کرده بود در حوزه بویراحمد و دنا چهره های اصلاح طلبی به احترام وی ثبت نام نکردند و چند نفر دیگر هم که گرایش اصلاح طلبی داشتند ردصلاحیت شدند که بی شک در میزان مشارکت انتخابات تاثیر خواهد گذاشت.

تقریبا سیدباقر موسوی از معدود افرادیست که بودن و نبودش در سرنوشت انتخابات تاثیر می گذارد و از این بابت قطعا حضور و عدم حضورش نیز در مشارکت مردم نیز تاثیرگذار خواهد بود.

رهبر معظم انقلاب در مسئله انتخابات بارها به برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم تاکید کرده اند که با توجه به فرمایشات ایشان قبل از اعلام صلاحیت ها و برای تحقق خواسته های ایشان احتمال تائید صلاحیت تعدادی از ردصلاحیت شدگان در روزهای آتی بعید نیست.

از همین رو با توجه به اینکه سیدباقر موسوی یکی از افرادیست که قطعا بازگشت وی در حضور حداکثری مردم نقش خواهد داشت، احتمال تائید صلاحیت وی نیز وجود دارد.

همچنین با رایزنی هایی که در حال انجام است باید ظرف چند روز آینده منتظر شنیدن خبر تائیدصلاحیت برخی از افراد باشیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار