مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از در دست بررسی بودن ساخت دهکده فرهنگ و هنر در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ 19 January 2016
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از در دست بررسی بودن ساخت دهکده فرهنگ و هنر در کرمانشاه خبر داد.

ابراهیم رحیمی زنگنه در گفتگو با خبرنگار مهر، از دریافت مجوز ساخت سالن ۲ هزار نفری برای برگزاری جشنواره ها و همایش های فرهنگی بزرگ در کرمانشاه خبر داد و افزود: در این راستا ۱۸ میلیارد ریال مصوب از محل تسهیلات وزارتخانه کشور به این پروژه فرهنگی تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه سالن های کنونی برگزاری همایش در استان ظرفیت کافی برای اجرای برنامه های بزرگ را ندارند، گفت: طی هفته های گذشته طرح احداث دهکده فرهنگ در کرمانشاه نیز طی جلساتی با مسئولین استانداری مطرح شده است.

رحیمی زنگنه خاطر نشان کرد: با مسئولین مربوطه در خصوص نیاز استان به اجرایی شدن این طرح و ساخت تالار مرکزی به همراه نگارخانه، سالن مرکزی مجهز و ... تبادل نظرهایی صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: مصوبات اجرایی شدن این طرح تصویب شده و در حال حاضر در مرحله تعیین زمین در مکانی مناسب و قابل دسترسی برای همگان هستیم و در این راستا رایزنی و مشورت با دستگاه های اجرایی همچون استانداری، فرمانداری، بنیاد مسکن و شهرسازی و شهرداری در حال انجام است.

وی همچنین از در دست اجرا بودن ۵ پروژه فرهنگی در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: این پروژه ها از محل مصوبات سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان در حال انجام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: مجتمع فرهنگی بیستون، شهرک دانش، مجتمع فرهنگی گواور، مجتمع فرهنگی سرپل ذهاب از جمله این پروژه ها است که هر یک از آنها نزدیک به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار