رئیس سازمان بسیج هنرمندان مازندران از برگزاری جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج در 14 بهمن ماه در شهرستان ساری خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 20 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، ' قهرمان سعیدی' درآیین پایانی دومین جشنواره موسیقی بسیج 'سرود های حماسی و انقلابی'مازندران درآمل گفت: دراین جشنواره هنرمندان وفیلم سازان بسیجی مازندران با تولیدات کوتاه وداستانی خود برای انتخاب فیلم های برتر برای شرکت درجشنواره سراسری فیلم کوتاه بسیج با هم رقابت خواهند کرد.


وی با بیان اینکه امسال تاکنون سه جشنواره فرهنگی وهنری توسط بسیج هنرمندان مازندران به میزبانی شهرهای استان برگزار شد، افزود: جشنواره عکس بسیج آبان ماه در سوادکوه، جشنواره شعر به صورت فصلی وکارگاهی در بیشتر شهرهای استان و دومین دوره جشنواره موسیقی 'سرود های حماسی و انقلابی' از سوی انجمن موسیقی بسیج هنرمندان مازندران با موضوع دفاع مقدس، مقابله با تفکر تکفیری، بسیج و شهادت طلبی و جانفشانی برای میهن در آمل برگزار شد.


رئیس سازمان بسیج هنرمندان مازندران، ارسال 83 اثر از هنرمندان وعلاقمندان به هنرموسقی به دبیرخانه جشنواره موسیقی ' سرود های حماسی و انقلابی' نشان از توجه این سازمان به هنرفاخر موسیقی است، اضافه کرد: درانجمن های مختلف بسیج هنرمندان ثابت کردند که موسیقی نه تنها مهجور نیست ، بلکه توجه ویژه ای نیز به آن می شود.


سعیدی ادامه داد: تولید آثار فاخر وارزشمند به دومین دوره جشنواره موسیقی 'سرود های حماسی و انقلابی' در آمل ارسال شد که نشان از درک درست وعالمان هنرمندان بسیجی استان نسبت به رویکردها وبخش های این جشنواره بوده است، دارد.


وی یادآورشد: آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره در بخش های مختلف محلی ،سنتی ،پاپ، تکنوازی، گروه های سرود با حضور داوران مطرح وباتجربه موسیقی استان وحتی از تهران بوده و در نهایت 11 گروه به عنوان گروه های برتر پذیرفته شدند.


وی اضافه کرد: در مرحله استانی پنج اثر برای راهیابی به مرحله کشوری از سوی داوران نهایی انتخاب به تهران معرفی شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار