رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس گفت: آمادگی داریم که از تمام توان ملی این نهاد برای تحقق اهداف استانی استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۶۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 20 January 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا:مسعود رستگار که در مراسم افتتاح گردهمایی روسای جهاد دانشگاهی کشور در شیراز سخن می‌گفت با اشاره به ظرفیت‌های موجود در نهاد جهاد دانشگاهی در سطح کشور، گفت: جهاددانشگاهی از توانمندی‌های خوبی در تمام حوزه‌های علمی، پژوهشی و اجرایی برخوردار است.

وی تأکید کرد: در این ایام به یمن حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام، روحانیت استان فارس بیشتر شده است چرا که آنان کسانی بودند که همه چیز خود را فدای مکتب، دین، اسلام و این انقلاب کرده‌اند.

رستگار در ادامه سخنان خود با تصریح اینکه در آستانه دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در این گردهمایی ساختمان جهاد دانشگاهی فارس نیز افتتاح می‌شود، ابراز امیدواری کرد که این کار منشأ خدمات و خیرات عدیده‌ای برای استان فارس باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس با تصریح اینکه احداث این ساختمان مصوبه سفر دوم ریاست جمهوری بود، افزود: در این راستا وزارت نفت مبلغ دو میلیارد تومان را جهت احداث این ساختمان تقبل کرد.

وی با بیان اینکه مأموریت‌های ویژه‌ای به عهده جهاد دانشگاهی است، این مأموریت‌ها را در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اشتغال فارغ التحصیلان برشمرد که در این حوزه‌ها فعالیت‌های خوبی را انجام داده است.

رستگار با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه جهاد دانشگاهی کارهای خوبی انجام داده و مأموریت‌هایی را در نقشه جامع علمی کشور عهده‌دار شده است، گفت: جهاد دانشگاهی مأموریت‌های خاصی را چه در تهیه و چه در اجرای این برنامه به عهده گرفته است.

رییس جهاد دانشگاهی فارس خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی توانمندی‌های بسیار خوبی دارد و ما اعلام آمادگی کرده‌ایم و باز هم می‌کنیم که در تمام حوزه‌های نظارتی و اجرایی استان با روحیه جهادی در خدمت باشیم و از توانمندی‌های ملی خود استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور و همچنین توانمندی‌های بالای آن در حوزه‌های گوناگون، قول داده‌ایم که توانمندی‌های ملی را در راستای مأموریت‌های خود به کار گیریم.

گردهمایی دو روزه روسای جهاددانشگاهی کشور که صبح امروز در شیراز آغاز به‌ کار کرده است، تا عصر پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

افتتاح ساختمان مجتمع جهاد دانشگاهی فارس، دیدار با تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و برگزاری نشست‌های تخصصی از برنامه‌های حاشیه‌ای این گردهمایی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار