مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با حضور معاون وزیر صنعت و معدن و جمعی از فعالان بخش خصوصی روز پنجشنبه در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 21 January 2016
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با حضور معاون وزیر صنعت و معدن و جمعی از فعالان بخش خصوصی روز پنجشنبه در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که در سرسرای اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های رضا رحیمی رئیس پیشین صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، نعمت الله حقیقی به جای وی منصوب و معرفی شد.

رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در مراسم معارفه خود با ابراز خرسندی از اینکه از این پس در زادگاه خود به خدمت مشغول می شود، اظهار کرد: کرمانشاه از ظرفیت های بسیاری برخوردار است که یکی از مهمترین آن ها داشتن بیش از 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است.

نعمت الله حقیقی افزود: وجود بازارچه های توانمند و مرزهای رسمی این امکان را برای کرمانشاه فراهم کرده که به عنوان یکی از قطب های صادرات کشور مطرح باشد و انجام بیش از نیمی از صادرات کشور به عراق از طریق مرزهای این استان نیز موید همین توانمندی های بالقوه است.

وی با تاکید بر اینکه مشکلاتی نظیر عدم توسعه یافتگی و بیکاری از جمله مشکلات استان است، گفت: باید هم بخش دولتی و هم خصوصی دست به دست یکدیگر داده و با کمک هم زمینه استفاده از ظرفیت های بالای استان برای توسعه یافتگی آن را فراهم کنند.

رئیس جدید صنعت و معدن کرمانشاه همچنین کار کردن در این بخش را بسیار سخت و دشوار خواند و گفت: با این حال امیدوارم با همراهی بخش خصوصی بتوانیم واحدهای صنعتی راکد خود را فعال و زمینه تقویت سایر واحدها را فراهم کنیم.

حقیقی در ادامه به فضای پساتحریم ایجاد شده در کشور نیز اشاره کرد و با بیان اینکه استان کرمانشاه باید به صورت ویژه ای از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد، گفت: کرمانشاه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بیشترین لطمات را متحمل شد و امروز مسئولان باید شرایطی فراهم کنند که کرمانشاه از این وضعیت خارج شود.

وی در پایان توجه دولت به استان برای اجرای مگاپروژه ها را یکی از راه هایی عنوان کرد که می تواند کرمانشاه را توسعه بخشیده و این دیار را رونقی دوباره ببخشد.

نعمت الله حقیقی پیش از این ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی را بر عهده داشته است.

در پایان این مراسم نیز از رضا رحیمی که به عنوان معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه منصوب شده، تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار