مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه از اعطای بیش از ۱۷ میلیارد تومان به طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در استان طی امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 23 January 2016
مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه از اعطای بیش از ۱۷ میلیارد تومان به طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در استان طی امسال خبر داد.

سرهنگ منصور فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بسیج سازندگی استان کرمانشاه حمایت از طرح های اشتغالزا و زودبازده در جهت توسعه و پیشرفت اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود دارد.

وی افزود: بسیج سازندگی در دو موضوع اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی طی سال ۹۴ توانست نقش آفرینی خوبی در سطح استان داشته باشد.

فتاحی از اعطای ۱۷ و نیم ملیارد تومان به یک هزار و ۵۶۰ واحد کارآفرینی و مشاغل تولیدی در سطح استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این واحدها در زمینه تولید قارچ، گیاهان دارویی، شیلات و پرورش آبزیان فعالیت می کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه همچنین تولید شیلات و پرورش آبزیان، پرورش ماکیان، زنبور عسل، دام سبک و سنگین، ریسندگی و بافندگی، صنایع تبدیلی تبدیلی و بسته بندی و فراوری محصولات کشاورزی را از دیگر مشاغلی عنوان کرد که با اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان ایجاد شده است.

 فتاحی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بخش زیادی از تولیدات استان از جمله قارچ، ماهی و ماکیان توسط واحدهایی تولید می شود که با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی ایجاد شده اند.

وی به بازدهی خوب طرح های اقتصاد مقاومتی در سطح استان از جمله پرورش بلدرچین اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح ها در استان کرمانشاه به خوبی جواب داده و امیدی را برای جوانان جویای کار به وجود آورده است.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کردکه با جذب اعتبارات بیشتر در سال های آینده، اقتصاد مقاومتی به شکلی پویاتر در سطح استان به اجرا درآید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار