مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از آغاز توزیع مرحله دوم طرح حمایت غذایی اقشار کم درآمد تحت حمایت کمیته امدادامام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی خبر داد.
کد خبر: ۱۶۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 25 January 2016
مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از آغاز توزیع مرحله دوم طرح حمایت غذایی اقشار کم درآمد تحت حمایت کمیته امدادامام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه داود یاوری گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه آغاز گردیده و خانوارهای یک تا سه نفره  تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی را شامل می شود.

ایشان ادامه داد: در این مرحله از طرح حمایت غذایی برای خانوارهای یک نفره، یک و نیم کیلو مرغ 2 عدد کنسرو و 4 کیلو برنج، برای خانوارهای 2 الی 4 نفره سه کیلو مرغ 4 عدد کنسرو و هشت کیلو برنج و برای خانوارهای 5 نفره و بیشتر چهار و نیم کیلو مرغ 6 عدد کنسرو 12 کیلو گرم برنج در نظر گرفته شده که در فروشگاههای طرف قرار داد  اعم  فروشگاه رفاه، اتکا، اسکاد، امکان، فرهنگیان، تعاون روستایی و تعاونی های مصرف محلی توزیع می گردد .

وی تصریح کرد: در این مرحله از سبد حمایتی خانوار کارت اعتباری شارژنمیگردد و وجهی نیز در فروشگاهها از طرف مشمولین طرح پرداخت نمیگردد. کلیه فروشگاه های طرف قرارداد در سطح شهرستان کرمانشاه و سایر شهرستانها دارای شعبه و یا عاملیت فروش می باشند و سعی بر آن شده تمامی نقاط استان حتی روستاهای بالای 500 خانوار به منظور رفاه حال جامعه تحت پوشش درشبکه توزیع واقع گردد تا از تردد بی مورد و صرف هزینه جلوگیری بعمل آید.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی استان، تهیه اقلام سبد کالا و توزیع آن در فروشگاهها به سازمان جهاد کشاورزی محول شده و شایان ذکر است ستادی متشکل  مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی ،معاونت امور اجتماعی اداره متبوع، مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی، معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاونت حمایت و سلامت خانوار کمیته امدادامام خمینی(ره)، اداره کل بازرگانی تعاون روستایی، رئیس اداره تحول بهزیستی در اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی بمنظور اجرای مطلوب تر طرح که توسط وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی هدایت میگردد تشکیل  شد .

ضمنا" در جلسه هماهنگی در این اداره  بانک سپه، ، مدیر بازرگانی فروشگاه زنجیره ای رفاه، مدیر بازرگانی فروشگاه های اتکا، مدیر اتحادیه امکان، تعاونی مصرف کارکنان مخابرات حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار