کد خبر: ۱۶۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 25 January 2016
مبین نت نام شرکتی است که اینروزها در گچساران فقط نماینده فروش اینترنت مبین نت دارد اما هیچ کدام جوابگوی مشترکین مبین نت نیستند .
اینترنت مبین نت در گچساران، به صورت روزانه چند ساعت قطع است و یا اگر وصل هم باشد دارای سرعت بسیار پایین است که هیچ ربطی به پول و سرعت اینترنت خریداری شده مشترکین ندارد.
وقتی به نماینده این شرکت مراجعه کنید در جواب به شما می گویند با شرکت تماس بگیرید ؛ خدا نکند بخواهید با این شرکت تماس بگیرید، لااقل ۲۰۰ نفر از مردم درمانده پشت خط هستند که می خواهند گزارش های خرابی شان را بدهند؛ و وقتی پس از چند دقیقه ای که پشت خط منتظر هستی تا گزارش خرابی مبین نت را بدهی هیچ کس درست و قانع کننده جوابت را نمی دهد .

پنج شنبه ها که از عصر قطع می شود و می گویند در حال بروز رسانی هستند ؛ ظهرها هم از ساعت ۱۲ تا ۳ عصر قطع می شود ؛ در مجموع اوج سرعتش ساعت ۳ بامداد است و هیچ کس هم پاسخگو نیست.
برای مثال وقتی با مشکلات فراوان موفق شدم با این شرکت تماس بگیرم خانمی که اپراتور این شرکت بود به من گفت : الان دستگاه را کمی به سمت راست بچرخانید و دقایقی بعد نیز گفت : حالا برگردانید سرجای اولش و این در حالیست که مشخص است این اپراتور در حال مسخره کردن مشترکین است .

خلاصه بگویم مشخص نیست این افتضاح اینترنتی در گچساران چه زمانی به اتمام خواهد رسید .

شرکت خدمات اینترنتی (صنایع ارتباطی پایا و مبین) با نشان تجاری مبین نت وابسته به شرکت مخابرات ایران ، کار خود را از تابستان ۸۹ اغاز کرده است و در مرحله اول ظاهرا تمام مراکز استان و برخی از شهرهای کشور را تحت پوشش وایمکس قرار داده است ، اما قطعی های مدام این شبکه و عدم پاسخ گویی مناسب مسئولان و نمایندگی های این شرکت در گچساران، باعث رنجیده خاطر کاربران این شرکت شده است .

از مسئولین گچسارانی و وزارت ارتباطات تقاضا می کنم مجموعه های بازرسی خود را در این شرکت فعال کنند و چگونه است که این شرکت فقط در این شهر نمایندگی را برای فروش و در آمد بر پا کرده است اما هیچ کدام پاسخگو نیستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
باسلام
هیچ کدوم از جملانی که در بالا نوشته شده صحت ندارد و فقط وفقط از ذهن نویسنده نشات گرفته و اگه در بررسی سرعت مبین نت مطلبی نوشته شود ابتدا باید مناطق تحت پوشش ان را دانست و از مشترکین که درمناطق استاندارد ان استفاده می کنند کیفیت آنرا پرسید ! لطفا قبل از اینکه مطلبی را نشر دهید ابتدا تحقیق مفصلی انجام دهید و بعدا تخریب کنید.
امیرموسوی
1394/12/23
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
سلام اون بنده خدایی که راجب مبین نت نوشته بود قصد تخریب نداشت فقط جهت اطلاع میگم چون واقعا مبین نت درگچساران حداقل درگلسنان دو وجهادوشهرک نفت افتضاح انتن دهی داره بخاطر خدا پیگیری کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار