مبین نت نام شرکتی است که اینروزها در گچساران فقط نماینده فروش اینترنت مبین نت دارد اما هیچ کدام جوابگوی مشترکین مبین نت نیستند .
اینترنت مبین نت در گچساران، به صورت روزانه چند ساعت قطع است و یا اگر وصل هم باشد دارای سرعت بسیار پایین است که هیچ ربطی به پول و سرعت اینترنت خریداری شده مشترکین ندارد.
وقتی به نماینده این شرکت مراجعه کنید در جواب به شما می گویند با شرکت تماس بگیرید ؛ خدا نکند بخواهید با این شرکت تماس بگیرید، لااقل ۲۰۰ نفر از مردم درمانده پشت خط هستند که می خواهند گزارش های خرابی شان را بدهند؛ و وقتی پس از چند دقیقه ای که پشت خط منتظر هستی تا گزارش خرابی مبین نت را بدهی هیچ کس درست و قانع کننده جوابت را نمی دهد .
پنج شنبه ها که از عصر قطع می شود و می گویند در حال بروز رسانی هستند ؛ ظهرها هم از ساعت ۱۲ تا ۳ عصر قطع می شود ؛ در مجموع اوج سرعتش ساعت ۳ بامداد است و هیچ کس هم پاسخگو نیست.
برای مثال وقتی با مشکلات فراوان موفق شدم با این شرکت تماس بگیرم خانمی که اپراتور این شرکت بود به من گفت : الان دستگاه را کمی به سمت راست بچرخانید و دقایقی بعد نیز گفت : حالا برگردانید سرجای اولش و این در حالیست که مشخص است این اپراتور در حال مسخره کردن مشترکین است .
خلاصه بگویم مشخص نیست این افتضاح اینترنتی در گچساران چه زمانی به اتمام خواهد رسید .
شرکت خدمات اینترنتی (صنایع ارتباطی پایا و مبین) با نشان تجاری مبین نت وابسته به شرکت مخابرات ایران ، کار خود را از تابستان ۸۹ اغاز کرده است و در مرحله اول ظاهرا تمام مراکز استان و برخی از شهرهای کشور را تحت پوشش وایمکس قرار داده است ، اما قطعی های مدام این شبکه و عدم پاسخ گویی مناسب مسئولان و نمایندگی های این شرکت در گچساران، باعث رنجیده خاطر کاربران این شرکت شده است .
از مسئولین گچسارانی و وزارت ارتباطات تقاضا می کنم مجموعه های بازرسی خود را در این شرکت فعال کنند و چگونه است که این شرکت فقط در این شهر نمایندگی را برای فروش و در آمد بر پا کرده است اما هیچ کدام پاسخگو نیستند.