اختتامیه دومین جشنواره فیلم "بهشت در قاب تصویر‎"‎‏ روز جمعه نهم بهمن ماه ساعت 18:30 در کتابخانه مرکزی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۷۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷ 27 January 2016
اختتامیه دومین جشنواره فیلم "بهشت در قاب تصویر‎"‎‏ روز جمعه نهم بهمن ماه ساعت 18:30 در کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

مصطفی حیدری، دبیر جشنواره بهشت در قاب تصویر اظهار کرد: ایجاد بستری مناسب برای شناسایی، معرفی و حمایت از استعدادهای جوانان مراکز فرهنگی در عرصه ‏فیلم سازی مستند، داستانی، انیمیشن، اینفوموشن و نماهنگ تصویری و صوتی و شناخت ظرفیت های موجود در اصفهان ‏از جمله اهداف این جشنواره بوده است.

وی افزود: شرکت کنندگان در بخش های جشنواره شامل سوگواره ها، میلاد و اعیاد اهل بیت(ع)، دفاع مقدس و فرهنگ ‏پایداری(همراه با بخش ویژه شهدای غواص اصفهان)، ‏‎‎دهه فجر و گفتمان انقلاب اسلامی و ویژه برنامه ها (مراسم اعتکاف، ‏روز عرفه، جلسات قرآن، اردوها، جلسات فرهنگی، اوقات فراغت و موارد دیگر) به رقابت پرداختند.

حیدری ادامه داد: 473 اثر به این جشنواره ارسال شد که شامل بخش های مستند 146 اثر، کلیپ و نماهنگ تصویری 116 کلیپ، انیمیشن 75 اثر، کلیپ و نماهنگ تصویری 62 اثر، نماهنگ صوتی، فیلم داستانی 62 اثر، اینفوموشن و موشن گرافیک 12 اثر است.

دبیر مجمع فیلمسازان انقلاب اسلامی(سیمرغ) اظهار کرد: بیشترین آثار ارسالی به این جشنواره در قالب موضوعات سوگواره های اهل بیت(ع)، حوزه دفاع مقدس و اردوهای جهادی است.

حیدری گفت: این جشنواره با هدف توانمندسازی فیلمسازان مراکز فرهنگی و هیئت های مذهبی پس از برگزاری جشنواره نیز شرکت کنندگان را سازماندهی می کند و در بخش های مختلف از فعالیت آنها بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی تبلیغات آثاری از استان های دیگر همچون ایلام، زنجان، ساری، تهران، همدان، اردبیل و بوشهر نیز به این جشنواره ارسال شد.

وی تصریح کرد: داوری آثار ارسالی براساس ملاک های تعیین شده و با حضور متخصصین حوزه های مستند، انیمیشن، موشن گرافیک و موارد دیگر صورت گرفت که از میان آثار ارسالی تعداد 20 اثر، موفق به دریافت جایزه شده اند.

دبیر مجمع فیلمسازان انقلاب اسلامی(سیمرغ) گفت: مراسم اختتامیه جشنواره "بهشت در قاب تصویر" با حضور "هادی مقدم دوست" روز جمعه نهم بهمن ماه ساعت 18:30در کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته برگزار می شود.

حیدری خاطرنشان کرد: برگزاری بخش ویژه شهدای غواص با تقدیر از روح الله جوانی تصویربردار، برنامه یادبود حشمت نژاد تصویربردار و ارائه ویژه نامه جشنواره "بهشت در قاب تصویر" در مراسم از جمله برنامه های این اختتامیه است./ 

م


منبع:باشگاه خبرنگاران جوان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار