مدیرکل راه آهن شمال گفت :تورعکاسان گردشگر خارجی در قالب سفرهای ریلی طبق برنامه ریزی سال آینده به استان مازندران سفر می کنند.
کد خبر: ۱۷۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 27 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، یوسف گران پاشا افزود : این گروه از عکاسان خارجی براساس برنامه ریزی اردیبهشت ماه سال آینده به مازندران سفر می کنند.


وی اضافه کرد : تورعکاسان خارجی مازندران در مدت اقامت ,مناطق دیدنی ،جاذبه های گردشگری وآثارتاریخی این استان را به تصویر می کشند تا بتوانند این تصاویر را ازطریق فضای مجازی به سایر گردشگران کشورهای مختلف جهان معرفی کنند.


مدیرکل راه آهن شمال افزود : پس از سفر تورگردشگران عکاس خارجی به این استان شمال کشور، چهارمین سفر تورگردشگران اروپایی از طریق قطار از ترکیه به ایران، به مقصد مازندران خواهد بود.


گران پاشا اضافه کرد : ما در این استان با داشتن مواهب طبیعی دریای خزر، جنگل ، جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی پذیرای مسافران خارجی و گردشگران ایرانی خواهیم بود.


براساس آمار میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در نیمه نخست سال جاری 62 هزار گردشگر خارجی به این استان شمال کشور سفر کردند که پیش بینی می شود امار این گردشگران تا پایان سال جاری به 100 هزار نفر نیز برسد.


استان مازندران با داشتن 173 مکان اقامتی شامل 55 هتل ، 46 متل و 72 هتل آپارتمان رتبه پنجم کشور را از نظر داشتن مکان های اقامتی پس از استان های خراسان رضوی، تهران، اردبیل و گیلان دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار