نماینده مردم خمین در مجلس؛
نایب رییس کمیسیون شوراهای مجلس یکی از راههای تحقق شعار امسال را فهم مشترک مسئولان، در تمامی سطوح از اهداف و آرمانهای نظام و انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۱۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 28 March 2015

محمدابراهیم رضایی درباره شعار "دولت، ملت؛ همدلی، همزبانی" گفت: یکی از راههای تحقق شعار امسال آن است که مسئولان در تمامی سطوح نسبت به فهم مشترک از اهداف و آرمانهای نظام و انقلاب اسلامی اقدام کنند؛ ضمن آنکه خوش نظری و خوش بینی نسبت به یکدیگر داشته باشند و با نگاه مثبت، صبر و حوصله به امور نظر کنند تا همزبانی و همدلی پیش آید.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی افزود: همزبانی و همدلی باعث ایجاد اتحاد کلان خواهد شد و این، همان چیزی است که امام راحل(ره) از ابتدای انقلاب اسلامی، آن را رمز پیروزی ملت ما عنوان کردند.

وی توضیح داد: با این شعار و تکیه بر آن می توان کشوری منسجم، همراه و آرمانگرا را به جهان نشان داد که همه حول محور امامت و ولایت جامعه و رهبری هستند و این همدلی باعث میشود بسیاری از این توطئه ها و شرارات های دشمن خنثی شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: قراین و شواهد نشان می دهد دشمنان علیه امنیت جمهوری اسلامی تلاش می کنند تا آن را از بین ببرند؛ لذا نظام و کشور ما نیاز دارد تا مردم، دولت و مسئولان با یکدیگر یکپارچه و واحد باشند و در تمام موضوعات، یک صدا از کشور شنیده شود .

رضایی گفت: به منظور وقوع این مهم، لازم است از نظر فکر، راه و روش در میان مسدولان اتفاق نظر وجود داشته باشد و این امر محقق نخواهد شد مگر آنکه همه با صبر، نیت مثبت و تحمل یکدیگر، بتوانند شعار سال را عملی کرده و کشور را به سمت اهداف تعیین شده، پیش برند.

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با اشاره به مذاکرات ایران با 1+5 افزود: مذاکرات با غرب به عنوان مساله ای مهم در کشور در حال انجام است لذا انسجام داخلی و اتحاد کلمه، پشتیبان و رمز موفقیتی برای تیم مذاکره کننده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار