رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: برگزاری دو برنامه بزرگ پیاده‌روی در شهرستان‌های استان فارس برای پخش از شبکه سوم سیما در دستور کار است.
کد خبر: ۱۷۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 01 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:سیروس پاک‌فطرت بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران فارس اظهار داشت: برنامه‌های دهه‌فجر هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس به‌صورت مدون در قالب همایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی، پیاده‌روی‌ها و سایر برنامه‌های فرهنگی از امروز در نقاط مختلف استان فارس برگزار می‌شود.

وی از برگزاری 132 برنامه به مناسبت دهه‌فجر توسط هیئت ورزش‌های همگانی فارس خبر داد و ابراز داشت: مهم‌ترین برنامه‌های دهه‌فجر را برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده‌روی و کوه‌پیمایی، دوچرخه‌سواری، جشنواره نشاط و سلامتی، دیدار با پیشکسوتان، دیدار با ایثارگران و خانواده معظم شهدا، برگزاری پیاده‌روی بین‌الحرمین در شیراز بوده و بیشترین برنامه‌های دهه‌فجر هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در شهرستان‌های شیراز، آباده، استهبان، کوار، لامرد، زرقان ممسنی، فراشنبد، ارسنجان، اقلید، بوانات، جهرم، لارستان، فیروزآباد، سعادت‌شهر و سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

پاک‌فطرت با اشاره به برگزاری پیاده‌روی بین‌الحرمین با محوریت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز و همکاری هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در روز جمعه 16 بهمن‌ماه جاری خاطرنشان کرد: در این مراسم که تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی نیز همکاری داشته است شهروندان شیرازی از حرم مطهر سیدعلاالدین (ع) به سمت شاهچراغ (ع) حرکت کرده و در پایان در مقابل ارگ کریم‌خانی گرد هم می‌آیند.

وی افزود: در همین روز نیز به‌صورت هم‌زمان در بلوار شهید چمران شیراز توسط هیئت ورزش‌های شهرستان شیراز همایش دوچرخه‌سواری با حضور ورزش‌کاران جوان شیرازی برگزار می‌شود.

‌رئیس هیئت ورزش‌‌های همگانی استان فارس خاطرنشان کرد: این هیئت همچنین به مناسبت دهه‌فجر در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی که توسط شهرداری شیراز در بوستان خلدبرین برگزار می‌شود نیز حضور یافته و به معرفی دستاوردهای خود در زمینه ورزش‌های همگانی می‌پردازد.

پاک‌فطرت گفت: همچنین به مناسبت دهه‌فجر دفتر کمیته دوچرخه‌سواری هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در باغ جنت شیراز افتتاح و در این محل علاوه بر آموزش استفاده از دوچرخه خریدوفروش دوچرخه‌های استاندارد نیز ارائه می‌گیرد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس همچنین از برگزاری سمینار کارگاه آموزشی تندرستی و زندگی سالم توسط کمیته تندرستی این هیئت با محوریت تغذیه سالم و الگوهای غذایی در آسیب و اختلالات شایع مرتبط با شغل آموزش علمی ویژه تندرستی عنوان کرد.

وی افزود: امروز ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه یک ضرورت است و هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در این زمینه همکاری لازم با شهرداری شیراز برای ایجاد مسیرهای دوچرخه‌سواری را دارد.

پاک‌فطرت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کسب رتبه سوم هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در کشور خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال 80 برنامه همگانی در سطح استان با 10 مسابقه بیش از 30 دوره آموزشی برای مربیان و داوران، بیش از پنج جشنواره استانی و ملی و 50 برنامه فرهنگی برگزار شده است.

پاک‌فطرت در پایان اظهار داشت: همچنین هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس سال آینده باید حداقل دو برنامه بزرگ پیاده‌روی در شهرستان‌های استان فارس برای پخش از شبکه سوم سیما را برگزار کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار