در اولین روز از دهه فجر
در اولین روز از ایام‌الله دهه فجر با حضور مسئولان استان البرز پروژه شهید سلطانی کرج به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۷۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷ 01 February 2016
به گزارش تابناک البرز: سیدحمید طهایی استاندار البرز پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: توسعه خدمات به مردم در این استان و به ویژه کرج با توجه به مرکزیت استان یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه شود.
وی ادامه داد: روند رو به رشد جمعیت و نیاز مردم به خدمات می‌طلبد تا طرح‌های عمرانی و خدماتی را در این استان با توسعه و شتاب بیشتری همراه کنیم.
استاندار البرز ادامه داد: استان البرز برای پیشرفت و توسعه بیشتر نیازمند توجه از سوی مسئولان است لذا لازم است تا مسئولان به صورت ویژه به مسائل و کمبودهای این استان نگاه کنند و مسیر توسعه و پیشرفت را با اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی طی کنند.
طهایی با اعلام اینکه یکی از مهمترین مشکلات استان البرز و به ویژه شهرستان کرج وجود گره‌های ترافیکی است افزود: یکی از مهمترین مشکلان استان البرز وجود گره‌های ترافیکی بسیاری است که به عنوان دغدغه‌ای بزرگ برای مردم و مسئولان محسوب می‌شود.
وی تأکید کرد: در این راستا لازم است تا طرح‌های کارشناسی شده دراین زمینه در کرج اجرایی شود تا بحران ترافیک در استان مرتفع شود.
استاندار البرز با اعلام اینکه احداث تقاطعات غیر هم‌سطح توانسته گامی مهم در جهت رفع مشکلات ترافیکی باشد افزود: با افتتاح پل شهید سلطانی بخش دیگری از مشکلات ترافیکی کرج کاسته شد.
طهایی با بیان اینکه محدوده پل شهید سلطانی یکی از مهمترین مرکزهای ترافیکی در کلانشهر کرج بود افزود: در این راستا و با افتتاح این پل بخش مهمی از ترافیک در محدوده پل فردیس مرتفع شد.
وی جنوب محدوده کرج را یکی از نقاط پرتردد در کرج عنوان کرد و افزود: همگی باید در رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش کنیم و زمینه‌های رضایتمندی آنان را فراهم نماییم.
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه در اولین روز از ایام‌الله دهه فجر قرار داریم بیان داشت: ایام دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا مسئولان عملکرد خود را به مردم نشان دهند و با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف مسیر توسعه خدمات و پیشرفت را در استان فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار