نرم افزار تخصصی پاسخ به شبهات مرتبط با ولایت فقیه روز سه شنبه با حضور مدیر حوزه‎های علمیه رونمایی در مرکز مطالعات و پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی شد.
کد خبر: ۱۷۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱ 02 February 2016
به گزارش تابناک قم، معاون ارتباطات مرکز مطالعات و پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی در این مراسم گفت: فرایند تولید این نرم افزار از دو سال پیش در این مرکز بر اساس نیازی که در این عرصه حس می‎شد، تولید گردید.

حجت‎الاسلام والمسلمین مهدوی، افزود: این نرم افزار دارای ویژگی‎های خاصی است که از آن جمله می‎توان پاسخ به صدها سوالات فنی و تخصصی در زمینه ولایت فقیه و همچنین شیوه جستجوی شاخه وار اشاره کرد.

معاون ارتباطات این مرکز اظهارکرد: جستجوی آسان و پاسخ به شبهات اعتقادی و کلامی پیرامون مبحث ولایت فقیه واستفاده از منابع دست اول در پاسخگویی به شبهات این حوزه از دیگر مزایای این نرم افزار است.

در ادامه این مراسم حجت‎الاسلام والمسلمین رضایی مهر مدیر این مرکز گفت: رهبر انقلاب خطاب به این مرکز فرمودند که این مرکز باید به سان نهادهای حوزوی دیگر کارهای مهم و بزرگی را در فضای کم و با هزینه بسیار کم انجام دهد و این امر در این مرکز کاملا رعایت می‎شود.

وی افزود: فعالیت‎های این موسسه با گروه‎های تخصصی که در این مرکز فعال شده اند در شاخه‎های مختلف از جمله قرآن و کلام و فقه و مباحث روز انجام می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون به 60 پرسش بنیادین پاسخ داده شده است که این شبهات بنیادین صدها سوال را در بر می‎گیرد و پاسخ به آنها به معنی پاسخ به هزاران سوال خرد است.

مدیر مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات دینی، گفت: تولید نرم افزارهای تخصصی از جمله فعالیت‏های این مرکز است که در این نرم افزارها به شبهات بنیادین پاسخ داده می‎شود.

وی اظهارکرد: از دیگر فعالیت‎های این مرکز می‎توان به انتظار نشریه پاسخ اشاره کرد که این نشریه در فرمت الکترونیکی منتشر می‎شود.

در ادامه و پس از سخنان مدیر حوزه علمیه این نرم افزار رونمایی شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار