مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه گفت: دفاتر فناوری اطلاعات روستایی ۲۵ خدمت را در راستای تحقق عدالت اجتماعی به ساکنان روستا ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۱۷۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 03 February 2016
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه گفت: دفاتر فناوری اطلاعات روستایی ۲۵ خدمت را در راستای تحقق عدالت اجتماعی به ساکنان روستا ارائه می‌دهد.

شهریار بهنیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای تحقق دسترسی روستاییان به فناوری‌های نوین ارتباطی، کاهش هزینه‌ها، تحقق عدالت اجتماعی و اهداف دولت زمینه را برای ارائه خدمت همه دستگاه‌ها در نقاط دور افتاده فراهم کرده است.

مدیرکل ارتباطلات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه بیان کرد: به کمک فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات، ارتباط روستا از طریق دفاتر خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی یا دفتر خدمات ارتباطی روستایی با شبکه اینترنت جهت انجام امور فراهم شده است.

بهنیا سنگ بنای توسعه و ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در جوامع شهری و روستایی را توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانست و عنوان کرد: اتصال روستاها به شبکه فناوری ارتباطی و اطلاعاتی و برقراری نقاط دسترسی عمومی از اهداف وزارتخانه مذکور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس هدف مذکور 10 هزار دفتر روستایی در طول برنامه چهارم برآورده شده بود، خاطر نشان کرد: پرداخت‌‎های الکترونیکی، توزیع کالا برگ روستایی، عرضه محصولات روستاییان در بازارهای مختلف، توزیع کارت سوخت و قبوض، توزیع فرم هدفمندی یارانه، افتتاح حساب و اعطای تسهیلات از جمله 25 خدمت ارائه شده توسط این دفاتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار