کد خبر: ۱۷۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 06 February 2016
ماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، استقلال کشور را بزرگترین موهبت انقلاب دانست و گفت: در کنار ارزش‌های اسلامی حاکم در جامعه، نباید نقش استقلال کشور را در پیشرفت‌های علمی و عمرانی کشور نادیده گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان، ضمن تبریک ایام دهه فجر و پیرورزی انقلاب اسلامی، با بیان این‌که نخستین ویژگی افراد انقلابی التزام به اسلام و اعتقاد واقعی و عملی به دین مبین اسلام است، افزود: نیروهای اسلام و انقلاب همواره حافظ دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی بوده‌اند و ایثارگری‌های آنان در میادین مختلف نظام به خوبی مشهود است.

امام جمعه زاهدان در ادامه گفت: امروز توانسته‌ایم به فضل الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران پیام انقلاب اسلامی ایران را که پیام قرآن هست را به کل دنیا منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: پس از گذشت 37 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران و به برکت رهبری پیامبرگونه امام راحل، ایثار و از خودگذشتگی شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری به‌عنوان چراغ راه این انقلاب و نظام الهی و مردمی، این انقلاب هم‌چون نگینی درخشان در سطح دنیا می‌درخشد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌هایی که امروز ایران اسلامی را به‌عنوان یکی از قدرت‌های جهانی در زمینه‌های مختلف سیاسی، نظامی و مردم‌سالاری معرفی کرده مرهون حضور مردم و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در استان هم‌چنین به در پیش بودن دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: این دو انتخابات دو آزمون الهی دیگر برای ملت ایران است .

سلیمانی با تأکید بر ضرورت شرکت گسترده مردم در انتخابات، اظهار کرد: مردم خداجوی ایران اسلامی این بار نیز با شرکت گسترده در انتخابات موجب یأس و ناامیدی دشمن می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به روندهای قانونی انتخابات در کشور اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان یک نهاد مقدس و خادم به انقلاب و مردم است که باید از تضعیف آن که خواسته دشمنان است، پرهیز شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار