مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام:
این مراسم روز یکشنبه 18 بهمن سال جاری در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 06 February 2016
مراسم اختتاميه جشنواره استاني آواها و سرودهاي حماسي بسيج در ایلام با تجلیل از برگزیدگان این جشنواره و در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک ایلام"محمود علي پور"، مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام، صبح امروز(17 بهمن) در خصوص این خبر اعلام کرد: این مراسم روز یکشنبه 18 بهمن سال جاری در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلام برگزار می‌شود.

 

وی، بابیان اینکه با حضور مسئولان، هنرمندان و بسيجيان در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگي هنري ارشاد اسلامي شهرستان ايلام برگزار می‌شود، افزود: در اين مراسم از سمفوني«اسطوره مردانگي»كه با حمايت مالي سازمان بسيج هنرمندان ايلام تولیدشده با حضور مسئولان رونمايي می‌شود.

 

مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام، با اشاره به استقبال خوب هنرمندان از این جشنواره، یادآور شد: تعداد 30 اثر در بخش‌های مختلف آئيني، سنتي، محلي و سرود به دبيرخانه جشنواره ارسال شد كه با رأی هیئت‌داوران و با حضور ناظر كشوري جشنواره، تعداد 3 اثر به‌عنوان برگزیده معرفي شدند.

 

علی پور، بیان کرد: 2 گروه مربوط به بخش آئيني و محلي جشنواره استاني نيز از مجموع 2700 اثر راه‌یافته به جشنواره كشوري به‌عنوان كانديد آثار برتر به بخش سراسري جشنواره راه يافتند.

 

وی، ابراز کرد: شناسايي استعدادهاي جديد، جوان، خلاق و متعهد، ايجاد فضاي لازم براي رقابت سازنده و مؤثر و توسعه توانمندی‌های علمي و عملي اعضاي شبكه هنري بسيج ،ازجمله اهداف متعالي اين جشنواره است.

 

مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام، در پایان از عموم مردم شهیدپرور استان، مسئولان و هنرمندان برای حضور در این مراسم، دعوت کرد.


مراسم اختتاميه جشنواره استاني آواها و سرودهاي حماسي بسيج در ایلام با تجلیل از برگزیدگان این جشنواره و در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود./م

منبع:شبستان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار