مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به سیستم اظهار از راه دور گفت: چهار گمرک این استان به سامانه امور گمرکی مجهز هستند.
کد خبر: ۱۷۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 06 February 2016
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به سیستم اظهار از راه دور گفت: چهار گمرک این استان به سامانه امور گمرکی مجهز هستند.

محسن مصطفایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: هم اکنون سیستم اظهار از راه در گمرک کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و بازارچه سومار جهت تسهیل در امر صادرات نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه بیان کرد: سامانه اظهار از راه دور در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، تسریع در انجام تشریفات گمرکی و فرآیند ترخیص در گمرک مربوطه  فعال شده و همه فعالیت‌های صادرات به کمک این سامانه انجام می‌شود.

مصطفایی با بیان اینکه صادرکنندگان می‌توانند کالاهای خود را تنها با دسترسی به اینترنت و از محل کار یا منزل خود به گمرکی که به سامانه مذکور مجهز است اظهار کنند، افزود: به حداقل رسیدن زمان ترخیص کالا، دقت و اطمینان از صحیح انجام شدن تشریفات گمرکی و صرف‌جویی در وقت و هزینه خدمت‌گیرندگان از دیگر مزایای این طرح محسوب می‌شود.

مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه اظهار کرد: سیستم اظهار از راه دور با پشتیبانی دفتر آمار و فناوری اطلاعات و پژوهشکده دانشگاه تهران انجام شده است.

مصطفایی با اشاره به اینکه نصب سامانه امور گمرکی در استان کرمانشاه تأثیر بسزایی در افزایش صادرات دارد، گفت: موقعیت این استان برای صادرات به کشور عراق، استفاده از سامانه جهت ارسال کالا از طریق گمرکات استان را ضروری ساخته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار