با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران استانی همزمان به هفتمین روز دهه فجر بازار ماهی شیلات بندرعباس به بهر برداری رسید.
کد خبر: ۱۷۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 07 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، استاندار هرمزگان در مراسم افتتاحیه این بازار گفت: توسعه بازارچه هاي محلات باهدف عرضه مستقيم كالا و قيمت مناسب كار پسنديده اي است هرطرحي كه در راستاي رفاه مردم باشد مورد حمايت دولت است
 
جاسم جادری افزود: دسترسي راحت شهروندان، قيمت و كيفيت مناسب ،محيط بهداشتي  از ويژگي اين بازارچه است كه با مشاركت تعاوني شيلات و بخش خصوصي با سرمايه ٢٠ميليارد ريال احداث شده است
 
وی اضافه کرد: توسعه بازارچه ها در همه محلات  بك ضرورت است چرا كه رفاه مردم از برنامه هاي دولت است
 
جادری با بیان اینکه از بخش خصوصي حمايت لازم را در همه زمينه ها داريم افزود: بايد به سمتي برويم كه چنين قابليت هايي در دسترس همه ی مردم باشد و تهيه مستقيم كالا با قيمت مناسب براحتي براي مردم مقدور باشد.
 
مدیر کل شلات هرمزگان نیز در ادامه افزود: بازار ماهی شیلات بندرعباس بنا به تاکیدات استاندار هرمزگان در شورای تنظیم بازار پیگیری و احداث شد تا عرضه آبزیان را از لحاظ کیفیت ارتقاء و با قیمت منصفانه به دست مردم برسد .
 
سید پروز محبی افزود: فضای این بازار سوله متروکه ای بود که به منظور ارایه خدمات بهتر در زمینه عرضه آبزیان به تعاونی کارکنان شیلات واگذار شد.
 
وی با اشاره به اهداف احداث بازار ماهی شیلات گفت: مهمترین هدف احداث این بازار دسترسی آسان مردم شرق بندرعباس به محصولات آبزیان بود، همچنین به عنوان مرکز خرید آبزیان برای توریست ها و مهمان هایی که وارد بندرعباس می شوند لحاظ شده تا بتوانند به عنوان سوغات آبزیان را خریداری کنند.
 
محبی با بیان اینکه در این بازار ماهی های آب شرین به صورت زنده و در آکواریوم عرضه می شود افزود: در این بازار ماهی ها هم به صورت منجمد و هم به صورت زنده عرصه می شود که امیدواریم موجب رضایت بیشتر مردم شود.
 
وی با بیان اینکه ماهیان زنده فروش پرورشی و محصول شمال کشور هستند افزود: در حال حاضر ماهیانی که به صورت زنده عرضه می شوند از محصولات پرورشی شمال کشور هستند که امیدواریم در آینده نزدیک ماهی های پرورشی آبشور جنوب به ویژه هرمزگان نیز در این بازار عرضه شود.
 
مدیر عامل شرکت فین گسترش که به عنوان سرمایه گذار بازار ماهی شیلات نیز در این مراسم حضور داشت ، گفت: عملیات احداث بازار ماهی شیلات هرمزگان از اردیبهشت 94 آغاز و در دی ماه 94 به اتمام رسید.
 
اسدالله خواجه زاده اضافه کرد: این بازار ماهی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان و به مساحت یکهزار و 800 متر مربع احداث شده و شامل فروشگاه عرضه آبزیان و هایپر مارکت است.
 
مدیر عامل شرکت فین گسترش  در پایان خاطر نشان کرد: بازار ماهی شیلات هرمزگان برای 72 نفر اشتغالزایی داشته است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار