دکتر محمد هادی ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هر گونه شائبه و جانبداری سیاسی در افتتاح طرح های عمرانی این دانشگاه را مردود دانست و بیان داشت : ما وجود شائبه سیاسی در افتتاح طرح های عمرانی را نمی پذیریم ، بیمارستان بوانات همه استاندارد های افتتاح را دارد.
کد خبر: ۱۷۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 07 February 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:دکتر محمد هادی ایمانیه با اشاره به برخی موضوعات مبنی بر اینکه برخی افتتاح این طرح بیمارستانی را زود هنگام و بخاطر نزدیکی به انتخابات می دانند و معتقدند از این موضوع برداشت سیاسی شده است گفت : ما همه این گمانه زنی ها و شائبه ها را رد می کنیم ، این بیمارستان آمادگی پذیرش بیماران و افتتاح را دارد و دانشگاه در دهه فجر امسال آن را افتتاح خواهد کرد .
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد : بیمارستان ها معمولا در زمین های وسیع احداث می شوند تا فضای کافی برای اجرای طرح های توسعه در آینده داشته باشند ، نباید انتظار داشته باشیم که دانشگاه بتواند همه این اراضی وسیع را فعلا گلکاری و چمن کاری کند بعد طرح بیمارستانی را افتتاح نماید ، وقتی 20 هکتار زمین دراختیار یک طرح عمرانی بیمارستانی قرار دارد به مرور طرح های توسعه در این زمین اجرا می شود .
ایمانیه در باره بیمارستان بوانات نیز گفت : سیستم گرمایشی این بیمارستان با استفاده از ذخیره سوخت گازوییل فعلا راه اندازی شده و موتور خانه آن فعال است و منتظریم تا گاز دایمی بیمارستان نیز وصل شود ، برای محوطه سازی بیمارستان هم با همکاری فرمانداری و شهرداری بوانات این مهم انجام خواهد شد .
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطر نشان کرد : در بهره برداری از یک طرح بیمارستانی هدف ارائه خدمات سلامت به مردم است و گل کاری و چمن کاری در اولویت نیست ، هر چند وجود فضای سبز در بیمارستان ها نیز مهم و در اولویت است اما اولویت اصلی این است که مردم بتوانند از خدمات سلامت آن طرح بهره مند شوند و بیمارستان بوانات همه این ویژگی ها را دارد .
وی خاطر نشان کرد : بیمارستان 32 تخت خوابی بوانات نیز در کنار 700 تخت بیمارستانی که در دهه فجر امسال به شمار تخت های بیمارستانی فارس اضافه می شود افتتاح خواهد شد و مردم از برکات و خدمات آن بهره مند می شوند .
جمعی از مردم بوانات اخیرا با مراجعه به دفتر امام جمعه این شهر ، افتتاح بیمارستان این شهر در دهه فجرا را عجولانه و زود هنگام دانسته بودند .
گفته شده هنوز برخی از زیرساخت های این بیمارستان چون محوطه سازی داخل و ورودی بیرون بیمارستان آماده نشده و مردم مخالفت خود را از افتتاح عجولانه بیمارستان اعلام داشتند.
حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات نیز در خطبه های نماز افتتاح بیمارستان بوانات را عجولانه دانست و اظهار داشت: موضوع بیمارستان در بوانات یک دغدغه عجیب است. هنوز بعد از گذشت چندسال از آغاز ساخت آن، عملیات ساختمانی بیمارستان به پایان نرسیده، تأسیسات ناقص است نه سیستم گرمایشی مناسب باسرمای بوانات و نه هیچ سیستم سرمایشی برای فصل گرما، حداقلی ترین نیاز انشعاب گاز و برق است که متأسفانه ندارد.
امام جمعه بوانات در ادامه سخنان خود افتتاح اینچنین بیمارستان بوانات را یک نقشه انتخاباتی خواند و خطاب به مسئولان گفت: دستاندرکاران محترم ، تجهیزات این بیمارستانی که دارید برای افتتاح آن تلاش می کنید کجاست.؟ این بار نباید سر مردم بوانات کلاه برود.
حجه الاسلام زارع در ادامه به مسئولان شهرستان و استان تذکر داد و افزود: مدیران شهرستان من اینجا با شما اتمام حجت می کنم. خیلی از افرادی که امروز مسئول هستند بعد از انتخابات نخواهند بود فکر نکنید افتتاح و چیدن روبان برای مردم بوانات بیمارستان می شود.
شهرستان بوانات در فاصله 220 کیلومتری شمال شرق شیراز قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار