سرپرست کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی کشور گفت: در مسابقات قهرمانی کشور، اسکی‌بازان همدانی عناوین دوم و سوم تیمی را از آن خود کردند.
کد خبر: ۱۷۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 08 February 2016

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی کشور گفت: در مسابقات قهرمانی کشور، اسکی‌بازان همدانی عناوین دوم و سوم تیمی را از آن خود کردند.

به گزارش فارس،کاظم عرب با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‎های ملی رشته آلپاین اظهار کرد: این مسابقات طی دو روز در رده سنی جوانان 1 و رده سنی جوانان 2 در پیست تاریک‎دره همدان پیگیری و نتایج در این دو بخش مشخص شد.

وی در توضیح این مسابقات گفت: 25 اسکی‌باز در دو رده سنی جوانان 1 و جوانان 2 در قالب 6 تیم از استان‌های فارس، چهارمحال‌و‌بختیاری، اصفهان، کردستان، آذربایجان شرقی و همدان با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس هیئت اسکی همدان افزود: هیئت اسکی همدان 6 ورزشکار برجسته استان را در این رقابت‌ها داشت که نتایج خوبی نیز در بخش انفرادی و تیمی از این حضور حاصل شد.

وی با اشاره به ترکیب ورزشکاران همدانی حاضر در این رقابت‌ها بیان کرد: آرمین زربخت، علی عسگری، امین محمدی، محمد محمدی و محمد‌مهدی خوش‌سیما اسکی‌بازان استان در مسابقات کشوری بودند.

عرب به نتایج مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: در مارپیچ کوچک رده سنی جوانان 1، علی عسگری ورزشکار استان سوم شد و در بخش تیمی نیز تیم استان در رده دوم قرار گرفت.

وی نتایج رده سنی جوانان 1 مارپیچ بزرگ را مطرح کرد و گفت: در این رده آرمین زربخت در رده چهارم قرار گرفت و در بخش تیمی نیز تیم استان بر سکوی سوم ایستاد.

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان 1 و 2 افزود: با توجه به بارش خوب برف در استان و آموزش رایگان در برخی نهادها امسال شاهد استقبال خوب علاقه‌مندان از این رشته ورزشی بودیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون 56 مربی در دو بخش آقایان و بانوان در سطح استان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: مدرسه اسکی استان با حضور مربی شیفت فعال است.

عرب فعالیت بانوان اسکی‌باز استان را خوب دانست و گفت: هیئت اسکی استان امکانات لازم برای فعالیت را در دو بخش آقایان و بانوان فراهم کرده است.

وی یادآور شد: تمرینات در بخش بانوان با مربیگری سمیه شمشکی مربی درجه 2 سه جلسه در هفته در پیست تاریک‌دره پیگیری می‌شود.

گفتنی است کاظم عرب رئیس هیئت اسکی همدان که از سوی فدراسیون به عنوان مسئول امور استان‎های فدراسیون اسکی تعیین شده بود قبل از برگزاری مسابقات کشوری طی حکم دیگری از سوی فدراسیون به عنوان سرپرست کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان 1 و 2 نیز معرفی شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار