مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن بیرجند توسط رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شد
استاندار: فردا همه با هم خواهيم بود / ۲۲ بهمن امسال نقطه ي اوج همدلي و همزباني ملت، دولت و نظام است / یک ابتکار ماندگار: سرود "به لاله در خون خفته "توسط 1357دانش آموز در روز 22بهمن اجرا می شود
کد خبر: ۱۷۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۴ 10 February 2016

استاندار خراسان جنوبی: فردا همه با هم خواهيم بود... دست در دست هم، شيعه و سني؛ با هر جناح و حزب سياسي. از هر رده سني؛ زن و مرد از هر نقطه ي اين مملكت عزيز و پهناور همه با هم يك دل و يك زبان و يك ملت خواهيم شد همچنان كه بوده ايم و خواهيم بود

دکتر وجه الله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی با انتشار پیامی، مردم استان را به شرکت فراگیر در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و از شهروندان خراسانی خواست که با حضور حماسی در این میعاد بزرگ ملی، ضمن تجديد عهد با شهدا و بيعت ماندگار با رهبر معظم انقلاب، تدبير رئيس جمهوری را در تحقق برجام و رونق اقتصادي تاييد کنند و توجه داشته باشند که "فردا همه ی جهان چشم مي شود تا ايران اسلامي را رصد كند."

در پیام استاندار خراسان جنوبی آمده است: ۲۲ بهمن روز پيروزي انقلاب اسلامي كشورمان و عيد بزرگ حضور و مشاركت مردمي، آخرين و مهم ترين روز دهه مبارك فجر است.

جشن بزرگ انقلاب فردا با حضور ميليوني مردم ايران در راهپيمايي غرور آفرين و شكوهمند ۲۲ بهمن برگزار مي شود. ۲۲ بهمن امسال نقطه ي اوج همدلي و همزباني ملت، دولت و نظام است؛ نظام و دولتي كه به پشتيباني ملت تشكيل شده است.

هر قدم ما بسوي ميعادگاه راهپيمايي ۲۲ بهمن، اقتدار و استقلال و امنيت ايران بزرگ اسلامي را تضمين مي كند.

همه ما با شركت در راهپيمايي عزت مدار و وحدت آفرين ۲۲ بهمن حرمت خون شهدا و صبر و استقامت خانواده هاي شان را پاس خواهيم داشت و همدل و همزبان، بازوان هموطنان عزيزمان را كه در كسوت مدافع حرم از ناموس مسلمانان دفاع مي كنند، خواهيم بوسيد و بر روان پاك هموطنان شهيدمان كه در غربت جان نثار دين و شريعت مقدس اسلام نمودند، درود خواهيم فرستاد.

در راهپيمايي ۲۲ بهمن شركت مي كنيم تا ياد و خاطره ي امام راحل مان را گرامي بداريم و تجديد بيعت وميثاقي ماندگار با ولي امر مسليمن و رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي داشته باشيم.

فردا تدبير رئيس جمهور محبوب مان را در تحقق اميد مان به سرانجام برجام و انشالله رونق اقتصادي تاييد خواهيم كرد.

فردا همه جهان چشم مي شود و ايران اسلامي را رصد مي كند. با حضور پرشور و شعورمان فرياد خواهيم زد؛ ايران مستقل و مقتدر را به جان گرامي مي داريم و از آفت نگاه ناپاك نامحرمان محافظتش مي كنيم.

فردا همه با هم خواهيم بود. دست در دست هم، شيعه و سني؛ با هر جناح و حزب سياسي. از هر رده سني؛ زن و مرد از هر نقطه ي اين مملكت عزيز و پهناور همه با هم يك دل و يك زبان و يك ملت خواهيم شد همچنان كه بوده ايم و خواهيم بود.

فردا همه ي قدم هاي ما محكم تر خواهد شد تا روز هفتم اسفندماه پاي صندوق هاي راي؛ بر عشق و دلدادگي مان مهر جاودانگي بزنيم و شعار نه شرقي نه غربي را عينيت ببخشيم.

فردا همه با هم خواهيم بود و ۳۷ سال آزادگي را جشن خواهيم گرفت.

فردا همه با هم در آغوش مام وطن همدل و همزبان مي شويم تا لحظه اي از حمايت و اطاعت ولي فقيه مسلمين حضرت ايت الله خامنه اي و صيانت از امنيت و اقتدار ايران اسلامي غافل نشويم.

وجه اله خدمتگزار

استاندار خراسان جنوبي

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن بیرجند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ، مسیرهای راهپمایی 22 بهمن بیرجند را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام مرتضی ابراهیم زاده در گفت وگو با تابناک، هدف اصلی انقلاب اسلامی را هدفی جهانی اعلام کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نظام را در برابر نقشه های شوم بیگانگان بیمه می کند و موجب تقویت روحیه مسئولین می گردد.

وی از اجرای سرود "به لاله در خون خفته "توسط 1357دانش آموز در روز 22بهمن خبر داد و با اشاره به اجرای زنده بانگ الله اکبر و نورافشانی در شب 22بهمن گفت: حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های دانش آموزی و رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور در بیرجند سخنرانی خواهد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهارکرد: مسیر راهپیمایی یوم الله 22بهمن در بیرجند از میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان شهدا – میدان ابوذر – چهارراه ارتش ومیدان قدس تعیین شده است. ساعت شروع مراسم 9:30 صبح خواهد بود.

ابراهیم زاده از ادارات استان دعوت کرد که ضمن تبلیغات محیطی مناسب و دعوت از مردم، در این مراسم حضوری پرشور داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار