نماینده ولی فقیه در هرمزگان، مجمع نمایندگان استان، استاندار، ائمه جمعه و جماعات شیعه و اهل سنت و چهره های شاخص سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هرمزگان مردم را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن فراخواندند.
کد خبر: ۱۷۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 10 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بخشی از پیام ها و فراخوان های منتشر شده از رسانه ها برای حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22بهمن در ادامه منتشر می شود.

استاندار هرمزگان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن از مردم دعوت کرد

 
استاندار هرمزگان گفت: مردم شریف، مومن و انقلابی هرمزگان دعوت می کنم برای دفاع از آرمان های انقلاب و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال داشته باشند.
 
دكتر جاسم جادری با دعوت از مردم هرمزگان برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، عنوان کرد: 22 بهمن نماد وحدت ملی ایرانیان است و روزی است که فریاد امام راحل و مردم مبارز ایران و مظلومین علیه استکبار جهانی منجر به سقوط نظام ستمشاهی شد.
 
وی ادامه داد: در طول 37 سال گذشته انقلاب اسلامی با سرافرازی رو به جلو گام برداشته است.
 
استاندار هرمزگان افزود: با توجه به حساسیت ها و فتنه هایی که استکبار در کشورهای پیرامون ایران اسلامی ایجاد کرده، ضرورت دارد برای نشان دادن وحدت و یکپارچگی و تقویت انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان های امام و شهدا، اقشار مختلف مردم حضوری گسترده و پر شور در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.
 
جادری تصریح کرد: اینجانب از تمامی اقشار مردم شریف، مومن و انقلابی هرمزگان دعوت می کنم برای دفاع از آرمان های انقلاب و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال داشته باشند و پس از آن نیز مشارکتی حداکثری را در انتخابات هفتم اسفند ماه رقم بزنند.

دعوت مجمع نمایندگان هرمزگان برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن، حضور منسجم آحاد ملت در صحنه حمایت از انقلاب اسلامی را خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی عنوان کرده‌است.
 
در بخشی از این بیانیه با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی در میان ملت‌های منطقه و جهان آمده است: خیزش هوشمندانه و توام با بصیرت ملت ایران بر علیه رژیم شاهنشاهی سبب الگوگیری ملت‌های آزادی‌خواه جهان از ملت ایران شده و امواج گسترده بیداری اسلامی نشات گرفته از انقلاب اسلامی است.
 
صفوف منسجم و مصمم ملت ایران در صحنه‌های دفاع از استقلال و عزت ایران اسلامی خنثی‌کننده توطئه‌های بیگانگان بر علیه کشورمان است و تا زمانی که وحدت و همدلی در جامعه اسلامی حاکم باشد، هیچ دشمنی قادر به ایستادگی در برابر اراده ملت ایران نیست.
 
مجمع نمایندگان استان هرمزگان افزوده است: 22 بهمن صحنه تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است و مردم هرمزگان همپای با مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی این روز حضوری دشمن‌شکن خواهند داشت.
 
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس: حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن اثبات همبستگی ملی است
 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در همه سال‌های بعد از انقلاب، اثبات همبستگی ملی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت و حفظ استقلال و کیان کشور است.
 
مهران نجاتی با اشاره به اهمیت حضور باشکوه و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار داشت: امنیت، ثبات و اقتدار کنونی کشور مدیون رهبری و وحدت موجود در جامعه است و باید قدر این همبستگی را بدانیم.
 
وی گفت: حضور مردم در طول تاریخ انقلاب اسلامی قوام‌بخش نظام و امیدآفرین بوده است.
 
رئیس شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه تداوم انقلاب به حضور مردم در صحنه و حرکت بر مبنای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی وابسته است، اظهار داشت: حفظ و حراست از انقلاب با تکیه بر وحدت کلمه و تقویت روحیه خدمت‌گزاری در میان مجموعه مسئولان میسر است.
 
نجاتی ادامه داد: تلاش جدی برای اثبات کارآمدی انقلاب اسلامی و تلاش هنرمندانه برای به تصویر کشانیدن دستاوردهای انقلاب یک وظیفه اساسی در برابر نسل جوان جامعه است که باید برای تحقق آن تلاش کرد.
 
وی حضور منسجم و با‌شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه عزم ملی برای حرکت به سوی استقلال و توسعه و پیشرفت دانست و گفت: حفظ کیان و استقلال کشور جز با حضور هوشمندانه در صحنه‌های مختلف میسر نیست.
 
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تاکید کرد: اعضای شورای شهر بندرعباس نیز با حضور در این راهپیمایی حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای جمهوری اسلامی اعلام و همپا و همدوش مردم برای تداوم انقلاب اسلامی تلاش خواهند کرد.

 
فرماندار بندر خمیر: راهپیمایى 22 بهمن بیعت دوباره با آرمان‌هاى والاى امام راحل (ره) است
 
فرماندار بندرخمیر گفت: حضور در راهپیمایى 22 بهمن بیعت دوباره با آرمان‌هاى والاى امام راحل(ره) و پاسدارى از خون شهداى انقلاب است و مردم شیعه و سنى بندرخمیر هم‌صدا با ملت ایران انزجار خود را از استکبار جهانى فریاد خواهند زد.
 
علیرضا نصرى اظهار داشت: ما در قبل از انقلاب مشکلات بسیاری در بحث راه، برق، آب و مدرسه داشتیم اما هم‌اکنون بحمدالله به برکت جمهوری اسلامی تمامی این مشکلات و کمبودها به حداقل رسیده و امیدواریم در آینده تمامی این مشکلات رفاهی شهرستان برطرف شود.
 
وی افزود: پروژه‌هایى شامل، مرغداری گوشتی روستای رودبار به ارزش 5 میلیارد ریال، قطعه اول راه روستایی پرکان گیشوبه طول 5 کیلومتر به ارزش 20 میلیارد ریال، ساختمان دهیاری رودبار به ارزش 70 میلیارد ریال، آبنمای روستای کروئیه به ارزش 1300 میلیون ریال، سد بستو به ارزش 800 میلیون ریال و مرغداری گوین به ارزش 5 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر به مردم انقلابى بندرخمیر تقدیم شد.
 
فرماندار بندرخمیر گفت: به برکت انقلاب اسلامى تا پایان دهه فجر تعداد 37 پروژه عمرانی در شهرستان بندرخمیر به ارزش ریالی 242 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.
 
نصری خاطرنشان ساخت: حضور در راهپیمایى 22 بهمن بیعت دوباره با آرمان‌هاى والاى امام راحل(ره) و پاسدارى از خون شهداى انقلاب و اسلام است و مردم شیعه و سنى بندرخمیر هم صدا با ملت ایران انزجار خود را از استکبار جهانى فریاد خواهند زد.
 
نماینده مردم شرق هرمزگان: راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده اراده مردم برای حفظ انقلاب است
 
نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی گفت: 22 بهمن حاصل اراده همه مردم ایران بود و تداوم حضور گسترده مردم در این راهپیمایی‌های بعد از انقلاب نیز نشان‌دهنده اراده مردم برای حفظ این انقلاب است.
 
سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی اظهار داشت: حاصل 37 سال مقاومت و حضور پرشور در راهپیمایی‌ها و انتخابات‌های مختلف سبب اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان شده به‌طوری که قدرت‌های جهانی برای مذاکره با ایران در عرصه‌های گوناگون صف کشیده‌اند.
 
وی گفت: امام خمینی (ره) سنگ بنای انقلابی را نهاد که اکنون منشاء اقتدار و عزت در سطح جهان است و نگاهی به شرایط فعلی انقلاب نیز نشانگر توفیق راه بلندی است که امام خمینی (ره) و همه مبارزان راه انقلاب اسلامی و شهدا و مردم برای آن کوشش کردند.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: عزت ملت ایران را در دوران حکومت ستم‌شاهی ربوده بودند تا بتوانند آسان‌تر منابع و انرژی ما را به غارت ببرند. این دقیقا همان کاری است که اکنون با دیگر ملت‌های منطقه و جهان انجام می‌دهند اما به برکت انقلاب اسلامی، دست مستکبرین از غارت منابع کشورمان کوتاه شد.
 
وی عنوان کرد: 22 بهمن حاصل اراده همه مردم ایران بود و تداوم حضور گسترده مردم در این راهپیمایی‌های بعد از انقلاب نیز نشان‌دهنده اراده مردم برای حفظ این انقلاب است.
 
هاشمی نخل ابراهیمی خاطر نشان کرد: مردمی که از خون خود و فرزندان شان گذشتند و هر چه در اختیار داشتند برای انقلاب فدا کردند، اکنون انتظار دارند که دستاوردهای انقلاب حفظ شود.
 
وی در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به موضوع امنیت اشاره کرد و گفت: امنیت امروز ایران با هیچ کشوری در منطقه قابل مقایسه نیست و باید امنیت حاکم در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی را در حوزه اقتصادی نیز بسط دهیم تا زمینه رفاه و آسایش بیشتر مردم در سایه انقلاب اسلامی فراهم شود.
 
نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز مسنجم‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته خواهد بود چون مردم ما درک بسیار خوبی از شرایط موجود منطقه و جهان دارند.
 
وی بیان کرد: نمود واقعی همدلی و همزبانی را در راهپیمایی 22 بهمن امسال شاهد خواهیم بود.

تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در بندرعباس
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: برنامه های متنوع فرهنگی در حاشیه راهپیمایی پر شور مردم بندرعباس در روز 22 بهمن طراحی شده که با مشارکت مردم و دستگاههای مختلف به اجرا در می آید.
 
محمدمهدی جهانبخش اظهار داشت: برگزاری با شکوه و پرشور راهپیمایی 22 بهمن هر توطئه‌ای بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را خنثی می‌کند و حضور امسال مردم در این راهپیمایی قوت قلب ملت‌های آزادیخواه جهان و دوستداران نهضت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: با توجه به مسیر راهپیمایی امسال در بندرعباس، ویژه برنامه‌های متنوعی از سوی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس به اجرا در می‌آید.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس ادامه داد: برگزاری مسابقه میان کودکان و نوجوانان، توزیع بسته‌های فرهنگی انقلاب و پوشش گسترده تصویری و رسانه‌ای راهپیمایی 22 بهمن در بندرعباس از جمله ویژه برنامه‌هایی است که با همکاری دستگاه های مختلف و مردم به اجرا در می‌آید.
 
جهانبخش بیان کرد: در طول مسیر راهپیمایی نیز تصاویر راهپیمایی مردم بندرعباس در سال 1357 از طریق بیلبوردها و سازه‌های تبلیغاتی به نمایش درآمده است که بیانگر تداوم راه انقلاب اسلامی در استان هرمزگان و شهر بندرعباس با گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی است.
 
وی همچنین اضافه کرد: غرفه‌های سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس نیز در این راهپیمایی برپا خواهد شد تا تمرکز برنامه‌های فرهنگی شهرداری از طریق این غرفه‌ها صورت گیرد.
 
امام جمعه اهل سنت بندرعباس:  تداوم راه انقلاب با مشارکت همه‌جانبه مردم میسر است
 
امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: تداوم راه انقلاب با مشارکت همه جانبه آحاد مردم میسر است و 22 بهمن یکی از صحنه‌های نمایش این مشارکت است.
 
سید عبدالباعث قتالی ضمن دعوت از عموم مردم بندرعباس برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: حضور مردم در این راهپیمایی نشان‌دهنده پیگیری هوشمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی و تداوم راه انقلاب است.
 
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی از آن جهت موجب تغییر معادلات منطقه و جهان شد که انقلابی متکی به اراده مردم بود و راه را برای تغییر به دیگر ملت‌های جهان نیز آموخت.
 
امام جمعه اهل سنت بندرعباس یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی را تاثیرگذاری آن بر دیگر ملت‌های منطقه و جهان دانست و گفت: پس از وقوع انقلاب اسلامی بسیاری از ملت‌های جهان راه آزادی‌طلبی و عزت‌خواهی را جست‌وجو کردند و در این راه به سرمایه‌های معنوی خویش متکی شدند و فهمیدید که راه حل استقلال و آزادی را در درون خود جست‌وجو کنند.
 
وی حضور همه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه‌ای از وحدت در جامعه اسلامی دانست و اظهار داشت: انقلاب در سایه همدلی و وحدت به پیروزی واقعی رسید و با وحدت نیز به راه خود ادامه می‌دهد.
 
سید عبدالباعث قتالی عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی زمینه‌ساز رشد و توسعه مناطق مختلف کشور شد و بنابراین حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی از تمامی تلاش‌های صورت گرفته تا به امروز است که باید با جدیت بیشتری ادامه یابد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس: دشمنان چشم به میزان حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دوخته‌اند
 
نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی چشم به میزان حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال دوخته‌اند و حضور دشمن‌شکن مردم سبب تقویت نظام می‌شود.
 
منصور آرامی بیان کرد: 22 بهمن امسال نسبت به سال‌های قبل دارای مجموعه‌ای از تفاوت‌ها است. به فاصله دو هفته از راهپیمایی مردم در 22 بهمن امسال شاهد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود که این مسئله بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی امسال افزوده است.
 
وی گفت: میزان حضور مردم در راهپیمایی امسال تاثیر مستقیمی بر نوع نگاه دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی به مهم‌ترین رویداد سیاسی امسال یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دارد.
 
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه راهپیمایی امسال سبب تحکیم اراده منطقه‌ای برای غلبه بر توطئه‌های دشمنان فرامنطقه‌ای علیه ثبات و امنیت ملی ایران خواهد شد و در عین حال قلوب دوستداران انقلاب اسلامی را شاد می‌کند.
 
آرامی با اشاره به بازتاب گسترده راهپیمایی 22 بهمن ملت ایران در رسانه‌های تصویری سراسر جهان، اظهار داشت: نگاه‌ها معطوف به این رخداد بزرگ ملی است تا ابعاد حمایت ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی را مورد ارزیابی قرار دهند.
 
وی یکی از پیام‌های روشن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را حمایت از رهبری دانست و گفت: حدود سه دهه است که دشمنان با پی بردن به جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی به دنبال فاصله انداختن میان مردم با اساس و ریشه نظام هستند اما هر بار حضور پرشور مردم در صحنه‌هایی نظیر راهپیمایی‌ها و انتخابات مختلف، ریشه این توطئه‌ها را خشکانده است.
 
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: توفیق نظام و دولت در به نتیجه رساندن توافقات هسته‌ای با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تکمیل می‌شود و بدون شک سال آینده سال پیشرفت و اقتدار مضاعف ایران در منطقه و جهان خواهد بود.
 
آرامی ادامه داد: حضور مردم در تمامی صحنه‌ها امیدآفرین و اقتدارافزا است و این تجربه را در 37 سال اخیر به وضوح مشاهده کرده‌ایم.

امام جمعه اهل سنت چارک:  22 بهمن نقطه اتحاد اقوام ایرانی است
 
امام جمعه اهل سنت بندرچارک گفت: 22 بهمن نقطه اتحاد و انسجام ملت عزیز ایران اسلامی از هر قوم، مذهب، حزب، گروه و گویش است.
 
شیخ مسعود راهبر اظهار داشت: امروز در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم بیدار و بصیر و همیشه پشتیبان این نظام با حضور خود در راهپیمایی بیست و دوم بهمن اقتدار و صلابت و وحدت و انسجام خود را به جهانیان نشان خواهند داد.
 
وی افزود: مردم ما در این راهپیمایی شرکت می‌کنند تا دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بدانند که همه مشکلات و مسایلی که در طول 37 سال در سد راه مردم و نظام قرار داده‌‌اند باعث دلسردی و سستی در اراده این مردم نشده است.
 
امام جمعه اهل سنت بندر چارک تصریح کرد: 22 بهمن نقطه اتحاد و انسجام ملت عزیز ایران اسلامی از هر قوم، مذهب، حزب، گروه و گویش است.
 
راهبر گفت: به فضل الهی جوانان و پیران و زنان و مردان اهل سنت همچون همه مردم عزیز ایران در راهپیمایی شرکت خواهند کرد تا دشمنان و مزدوران با دیدن چنین صحنه‌هایی مایوس و ناامید از ترفندهای تفرقه‌انگیز خود شوند.
 
عضو شورای روحانیت بندرلنگه در پایان با اشاره به اینکه همه مردمبار دیگر با رهبری معظم و عالیقدر نظام تجدید بیعت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: ملت ایران این تکلیف خود را به خوبی و بیش از پیش به رخ همگان خواهد کشید.

 
امام جمعه موقت بندرعباس: راهپیمایی 22 بهمن لبیک به خون شهدا است
 
امام جمعه موقت بندرعباس گفت: راهپیمایی 22 بهمن مصداق لبیک به خون شهدا و وفای به عهد با آرمان‌های امام (ره) است.
 
حجت‌الاسلام محمدحسن فروزان‌نژاد اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن یکی از مظاهر اصلی حکومت اسلامی و نمایش قدرت ملت ایران در برابر بیگانگان است.
 
وی گفت: دلیل اصلی جرات یافتن بیگانگان در دست اندازی‌ها به کشورهای مختلف منطقه در طول دو دهه اخیر، نبود وحدت در میان آحاد آن جوامع بوده است.
 
امام جمعه موقت بندرعباس نمود واقعی وجود وحدت در جامعه را حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد و بیان داشت: وقتی عظمت و قدرت ملت ایران در سراسر کشور به نمایش درمی‌آید، دشمنان بر خود می‌لرزند.
 
حجت‌الاسلام فروزان‌نژاد اضافه کرد: قدرت واقعی ملت ایران سبب شده که دشمنان جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را نیز نداشته باشند.
 
وی از عموم مردم بندرعباس و استان هرمزگان خواست تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی فردا، دشمنان را مایوس کنند.
 
امام جمعه موقت بندرعباس تاکید کرد: تاثیر حضور مردم در راهپیمایی فردا را بلافاصله در ایجاد رعب و وحشت در میان صهیونیست‌ها و تروریست‌ها می‌توان به وضوح دید.
 
وی از مسئولین نیز خواست تا با ایجاد امکانات کامل برای حضور مردم در این راهپیمایی بر شور و عظمت این مراسم بیافزایند.

 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مایوس‌تر از قبل می‌کند
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس گفت: مردم فردا با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان نظام را مایوس می‌کنند. 
حجت‌الاسلام امید درویشی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بندرعباس اظهار داشت: فردا در یوم الله 22 بهمن همه آحاد مردم با لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری مانند سال‌های گذشته بار دیگر با حضور یکپارچه با رهبری تجدید بیعت خواهند کرد و همین مشت محکمی خواهد بود بر دهان دشمنان نظام و یاوه‌گویان و کسانی که به دستاوردهای انقلاب چشم دارند.
 
وی در همین رابطه افزود: مردم فردا با حضورشان بار دیگر دشمن را مایوس خواهند کرد تا این کشتی عظیم که ناخدای عزیزی دارد همچنان به حرکت پرقدرت خود ادامه دهد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس با اشاره به دو انتخابات پیشرو خاطرنشان کرد: دشمنان نظام در انتظار 22 بهمن هستند تا از حضور مردم نتایجی بگیرند، آنها اگر حضور مردم در 22 بهمن را کمرنگ ببینند امیدوار خواهند شد اما در صورتی‌که مردم حضوری گسترده داشته باشند، مایوس‌تر از قبل برنامه‌های شوم خود را دنبال خواهند کرد.
 
حجت‌الاسلام درویشی در خاتمه صحبت‌‎هایش یادآور شد: از مردم می‌خواهم بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن حضور بهم رسانند و بار دیگر پایبندی خود به نظام و رهبر معظم انقلاب را نشان دهند.

 
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی: دستاوردهای انقلاب هنرمندانه معرفی شود
 
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:دستاوردهای بی‌شمار انقلاب به طرز هنرمندانه معرفی شود.
 
محمد آشوری عصر امروز در جمع شماری از فرهنگیان این شهرستان اظهار داشت: مفهوم اقتدار ملی با حضور به موقع و توام با بصیرت مردم در صحنه‌های حساس کشور معنا و مفهوم می‌یابد و ملت ایران در طول 37 سال بعد از انقلاب با درک بسیار مناسبی از شرایط و اقتضائات ملی و بین‌المللی در صحنه دفاع از کیان کشور حضور داشته‌اند.
 
وی عنوان کرد: در مصاف با دشمنان قدرتمند خارجی تنها عاملی که سبب حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی شده، اراده ملت در حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و پای‌بندی به خون پاک و مطهر شهدا است.
 
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دستاوردهای انقلاب اسلامی به رغم فشارهای سنگین قدرت‌های خارجی و تحمیل جنگ و تحریم‌ها علیه ملت ایران، بسیار فراوان بوده است، اظهار داشت: رشد و توسعه ملی در همه ابعاد مشهود است.
 
آشوری یکی از دستاوردهای اصیل انقلاب اسلامی را تقویت روحیه خودباوری در میان ملت ایران عنوان کرد و گفت: بخش بزرگی از پیروزی های عمومی در کشور ما به دلیل تقویت روحیه ایمان در نزد نیروهای توانمند جامعه و حرکت جهادی به سوی تامین منافع ملی در بخش‌های گوناگون بوده است.
 
وی یاد و خاطره امام خمینی (ره) و همه شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس و همه شهدایی که برای اقتدار و عزت ایران اسلامی جان خود را فدا کردند، گرامی‌ داشت و گفت: تردیدی نیست که انقلاب ما در نتیجه جانفشانی و ایثار اقشار مختلف جامعه به‌دست آمده و حفظ و نگهبانی شایسته از این میراث ارزشمند یک وظیفه ملی و دینی است.
 
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از همه مردم کشورمان به‌خصوص مردم بزرگ استان هرمزگان خواست تا با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، صفوف منظم و مقتدر خود برای ایستادگی در برابر دشمنان را به نمایش بگذارند.
 
وی ادامه داد: حضور پرشور و بی دریغ ملت ایران در حمایت از نظام جمهوری اسلامی موجب شده که دشمنان قسم خوردن ملت ایران که روزی در سودای حمله به کشورمان بودند اکنون بر سر میز مذاکره با ملت ایران بنشینند تا بزرگ‌ترین مشکلات منطقه‌ای را با نظر و راهکار ایران حل و فصل کنند.
 
آشوری اضافه کرد: اقتدار امروز مدیون حمایت مردم و حرکت عقلانی و منطقی دولت و حمایت‌های هوشمندانه و دوراندیشانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید در ابعاد مختلف جامعه نیز شاهد تکرار و تداوم آن از سوی مسئولین باشیم.

 
امام جمعه بندرلنگه:  فتنه‌گرها ابزار نفوذ دشمن هستند
 
امام جمعه بندرلنگه گفت: همیشه شیاطین طمع نفوذ داشتند و فتنه‌گرها ابزار نفوذ دشمن هستند. 

حجت‌الاسلام سید محمدجواد رکنی عصر امروز در جمع پاسداران و بسیجیان در دفتر امام جمعه بندرلنگه با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است برای مرور گذشته و تدبیری برای آینده، اظهار داشت: مردم ما با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به دشمنان نشان خواهند داد پس از گذشت 37 سال، هنوز در صحنه حاضرند.
 
وی تصریح کرد: انقلاب ما با مردم شروع شد؛ نه با اسلحه و ترور آنها با راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز، جواب گلوله را با گل دادند.
 
امام جمعه بندرلنگه گفت: شاه گمان می‌کرد اگر مردم را بکشد و کشتار راه بیندازد، مردم می‌ترسند و از خانه‌ها بیرون نمی‌آیند؛ ولی همه چیز برعکس شد به تعبیر امام، پیروزی ما پیروزی خون بر شمشیر بود.
 
رکنی افزود: امروز هم خودمان باید در صحنه حاضر باشیم و هم مردم را نیز به صحنه بیاوریمالبته باید مواظب نفوذ دشمن بر افکار و رفتار جامعه باشیم.
 
وی تصریح کرد: یکی از راه‌های نفوذ انتخابات است که دشمن آن را نشانه رفته و برایش نقشه کشیده است زیرا همیشه شیاطین طمع نفوذ داشتند و فتنه‌گرها محل نفوذ دشمن هستند.
 
امام جمعه بندرلنگه یادآور شد: کوچکترین اختلاف برای کشور هزینه‌بردار است پس وحدت خود را در همه حال حفظ کنیم و در راهپیمایی 22 بهمن حضور خود را به جهانیان ثابت کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار