فرمانده انتظامی کردستان:
فرمانده انتظامی کردستان گفت: قبل از انقلاب، کشور از لحاظ نظامی هم کاملاً به دنیای استکبار وابسته بود، اما پس از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی در اثر خودباوری که امام (ره) ایجاد کردند، ایران به یک قدرت نظامی در جهان تبدیل شد.
کد خبر: ۱۷۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 10 February 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود خرم‌نیا در مراسم بزرگداشتی که به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر در حسینیه سید‌الشهدا ستاد انتظامی استان کردستان برگزار شد، ایمان، وحدت کلمه، عنایت خدا، خلوص نیت مردم و امدادهای غیبی را از جمله شاخص‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران از منظر امام خمینی(ره) عنوان کرد.

وی شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها، صف‌آرایی در برابر نمایش قدرت آمریکا، انتقال وحشت از دل مظلومان به دل مستکبران، الگوسازی برای کشورهای مستضعف، بیداری امت اسلامی، صدور انقلاب، استقلال سیاسی، عزت ایران، احیاء نماز جمعه و حج ابراهیمی، وحدت شیعه و سنی و استقلال نظامی را هم از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب دانست.

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: قبل از انقلاب، نظام جهانی به 2 قطب غرب و شرق تقسیم شده بود و سایر دولت‌ها تحت سلطه ابر قدرت های 2 قطب مذکور قرار داشتند، اما با وقوع انقلاب، ایران اسلامی استقلال خود را از غرب و شرق اعلام کرد.

وی گفت: قبل از انقلاب، کشور از لحاظ نظامی هم کاملاً به دنیای استکبار وابسته بود، اما پس از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی در اثر خودباوری که امام (ره) ایجاد کردند، ایران به یک قدرت نظامی در جهان تبدیل شد.

سردار خرم‌نیا افزود: امروز آمریکا و دنیای غرب جرأت ندارند در مقابل ایران از قدرت سخت خود استفاده کنند و این ناشی از دستیابی کشور به تکنولوژی‌های برتر نظامی و دفاعی و استقلال نظامی کشور است.

وی عزت ایران را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب دانست و تصریح کرد: قبل از انقلاب، دنیا با چشم تحقیر به ملت ایران نگاه می‌کرد، اما امروز ایران به عنوان کشوری توانمند و مقتدر در جهان شناخته شده است، ضمن این که افکار و مکتب امام خمینی(ره) و ارزش‌های انقلاب در سراسر دنیا منتشر شده و این مکتب و افکار متعالی امام(ره)، در نقاط مختلف جهان پیرو و طرفدار دارد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به این فرمایش امام خمینی(ره) که «مجلس در رأس همه امور است»، گفت: طبق قانون، وظایف و اختیارات مهمی مانند نظارت بر قوه مجریه، رسیدگی به شکایات مردم، نظارت بر معاهدات بین‌المللی، نظارت بر تدوین بودجه و حق تحقیق و تفحص به مجلس واگذار شده و از این منظر است که مجلس در رأس امور قرار دارد.

وی انقلابی بودن، شجاعت، دیانت، بصیرت، پیروی از امام(ره) و مقام معظم رهبری، مقابله با سلطه‌جویان و استکبارستیزی را از جمله ویژگی‌های ضروری برای نمایندگان مجلس دانست و افزود: اگر فردی این خصایص را نداشته باشد، نمی‌تواند به عنوان نماینده مجلس نقش خود را به خوبی ایفا کند.

سردار خرم‌نیا با اشاره به ضرورت حضور پر رنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: در 22 بهمن همیشه حضور گسترده مردم تاثیرگذار بوده و این حضور در صحنه، معادلات دشمنان را به هم می‌ریزد.

وی گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با امام(ره)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهدا است و سبب یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

فرمانده انتظامی کردستان خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دارای پیامی جهانی است و آن این که ملت بزرگ ایران، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) ایستاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار