مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: در حال حاضر در بیشتر محورهای خروجی شیراز از جمله شیراز-مرودشت، شیراز-سپیدان و شیراز-کازرون ترافیک نیمه سنگین است.
کد خبر: ۱۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 01 April 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:هادی مدرس‌زاده رحمان‌پور  با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در بیشتر خروجی‌های شیراز اظهار داشت: در حال حاضر در بیشتر محورهای خروجی شیراز از جمله شیراز - مرودشت، شیراز - سپیدان و شیراز - کازرون ترافیک نیمه سنگین است و در محور مرودشت- تخت جمشید نیز بار ترافیکی سنگین و با کندی تردد همراه است.

وی درباره ترددهای ثبت شده در محورهای فارس نیز گفت: براساس آمار گزارش شده از سامانه ترددشماری استان از 25 اسفند تا 11 فروردین مجموع 11 میلیون و 126 هزار و 722 تردد در محورهای استان ثبت شده است.

مدرس‌زاده با اشاره به اختصاص رتبه ششم پرترددترین استان‌ها به فارس افزود: استان فارس با اختصاص 5.2 درصد از کل ترددهای کشور پس از استان‌های البرز، تهران، مازندران، قم و گیلان رتبه ششم پرترددترین استان‌ها را به خود اختصاص داده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی حجم ترددها در محورهای استان روبه افزایش است و در روز یازدهم فروردین محورهای شیراز - مرودشت و مرودشت - شیراز رتبه‌های 18 و 19 پرترافیک‌ترین محورهای کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات و افزایش ترددها تصریح کرد: رانندگان باید با برنامه‌ریزی و اطلاع از وضعیت راه‌ها از طریق تلفن گویای 141 و سایت www.141.ir و سامانه پیامکی 1000141 به‌گونه‌ای تردد کنند تا با بار ترافیکی سنگین روبه‌رو نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار